اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

سند آمایش قزوین چراغ راه مدیران در سال آینده است

استاندار قزوین گفت: سند آمایش استان قزوین چراغ راه مدیران در سال آینده است که خط مشی آنها را تعیین و ترسیم می‌کند.

سند آمایش قزوین چراغ راه مدیران در سال آینده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی روزبه ظهر امروز در جلسه کارگروه آمایش و توسعه استان قزوین اظهار داشت: کارگروه آمایش از جلسات محوری و مادر تمامی جلسات و کارگروه‌های این استان است و جلسه‌ای مهمتر و اساسی‌تر از آن وجود ندارد.

وی افزود: سند آمایش نقشه راه توسعه استان قزوین محسوب می‌شود و با وجود این طرح، هیچگونه چانه‌زنی برای اجرای هرگونه طرح و پروژه‌ای خارج از چارچوب این سند معنی و مفهومی ندارد.

استاندار قزوین با بیان اینکه سند آمایش باید رساله توضیح‌المسائل مدیران باشد، خاطرنشان کرد: نظام ارزشیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بر اساس سند آمایش استان قزوین است و این سند در سال آینده خط مشی و چراغ راه مدیران را ترسیم می‌‌‌‌کند.

روزبه اضافه کرد: سند آمایش شرط لازم در مسیر توسعه استان قزوین است اما شرط کافی در این زمینه باور و اعتقاد مدیران به حرکت در چارچوب این سند و اجرای آن است.

این مسئول ادامه داد: برای تحقق این هدف باید با برگزاری جلسات و دوره‌های آموزشی برای مدیران، فرمانداران و بخشداران در خصوص این سند، فرهنگ‌سازی شود.

انتهای پیام/2667/ش20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول