اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت گاز استان قم خبر داد

تولید نرم‌افزار راهنمای گاز در قم

سرپرست شرکت گاز استان قم از تولید نرم‌افزار راهنمای گاز توسط این شرکت خبر داد.

تولید نرم‌افزار راهنمای گاز در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قم، محمد فرجی گفت: با توجه به ورود سیستم عامل اندروید به بازار گوشی‌های تلفن همراه و عرضه گوشی‌های مبتنی بر آن، در این برنامه اطلاعات و راهنمایی‌های لازم در زمینه آشنایی با گاز طبیعی، مقررات گاز طبیعی و مراحل اشتراک‌پذیری آورده شده است.

وی افزود: مراحل درخواست علمک، هزینه‌های برقراری انشعاب مشترک جدید، روش محاسبه گازبها در زمان خرابی کنتور، دریافت صورتحساب و محاسبه گازبها، تعرفه گازبها در ماه‌های گرم و سرد، طبقه‌بندی شهرها بر اساس اقلیم و معرفی دفاتر پیشخوان دولت در استان قم هم در این نرم‌افزار گنجانده شده است.

سرپرست شرکت گاز استان قم در ادامه خاطرنشان کرد: این برنامه بر روی تمام نسخه‌های موجود سیستم عامل اندروید قابل نصب و استفاده است.

وی ادامه داد: تمام مشترکان و متقاضیان گاز طبیعی با نصب این برنامه از طریق سایت شرکت گاز استان قم می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را به صورت رایگان دریافت کنند.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول