اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نرم‌افزار جدید صبح بیداری تولید شد

در آستانه 22 بهمن و در ایام الله دهه فجر، نرم‌افزار مناسبتی «صبح بیداری 2» در مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات «حوزه علمیه قم» تولید شد.

نرم‌افزار جدید صبح بیداری تولید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم در ادامه برنامه خود برای تولید نرم‌افزارهای کلاس کم حجم نرم‌افزار « صبح بیداری2» را با موضوع پرسش‌ها و شبهات و پاسخ‌های آنها در زوایای مختلف انقلاب اسلامی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی رونمایی کرد.

این نرم‌افزار شامل حدود 166 پرسش و پاسخ در 11 موضوع است.

از جمله موضوعات این نرم‌افزار می‌توان به زمینه‌ها و پیش‌زمینه‌های انقلاب، اندیشه انقلاب اسلامی، انقلاب، امام و رهبری، انقلاب و عوامل مؤثر بر آن، انقلاب و جریان‌های فکری و سیاسی، ساختار رژیم پهلوی، تحولات انقلاب و پس از پیروزی آن، انقلاب و آرمان‌ها، انقلاب و دستاوردها، انقلاب و چالش‌ها و انقلاب و بازتاب‌های آن اشاره کرد.

پیش از این شش نرم‌افزار غدیر (به مناسبت عید سعید غدیر)، خورشید نینوا (به مناسبت ماه محرم) و صبح بیداری (به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی)، کوثر (ویژه ایام فاطمیه)، فریضه انتخاب (ویژه انتخابات) و پیامبر اعظم (به مناسبت تولد حضرت رسول «ص») در مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه تهیه و تولید شده است.

علاوه بر اتقان بالای محتوای این نرم‌افزارها، حجم کم و عدم نیاز به نصب و سهولت در استفاده و دستیابی به محتوای مورد نظر از دیگر خصوصیات این نرم‌افزارها است.

ﻣﺨﺎﻃﺒﺎن ﻣﯽ‌ﺗﻮاﻧﻨﺪ ﺑﺮای درﯾﺎﻓﺖ اﯾﻦ ﻧﺮم‌اﻓﺰار ﺑﻪ ﭘﺎﯾﮕﺎه اﻃﻼع‌رﺳﺎﻧﯽ اﻧﺪﯾﺸﻪ قم ﺑﻪ آدرس http://www.andisheqom.com  مراجعه کنند.

انتهای پیام/2258/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول