اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان زیرکوه خبر داد

مرزداران یزدان بر سکوی قهرمانی مسابقات فوتسال زیرکوه

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان زیرکوه از برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی ادارات این شهرستان خبر داد و گفت: در این مسابقات 26 تیم در شش گروه به رقابت پرداختند که تیم مرزداران یزدان بر سکوی قهرمانی ایستاد.

مرزداران یزدان بر سکوی قهرمانی مسابقات فوتسال زیرکوه

جعفر علی‌آبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: پرونده مسابقات فوتسال شهرستان زیرکوه بسته شد.

وی اذعان کرد: در این مسابقات 26 تیم در شش گروه چهار تیمی در سالن ورزشی هلال احمر حاجی‌آباد به صورت دو حذفی به رقابت پرداختند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان زیرکوه اذعان داشت: در دور مقدماتی مسابقات فوتسال قهرمانی ادارات شهرستان زیرکوه 16 بازی انجام شد که چهار تیم با گذشتن از سد رقبای خود به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

علی‌آبادی خاطرنشان کرد: در دیدار رده‌بندی مسابقات فوتسال ادارات شهرستان زیرکوه تیم شهرداری به مصاف سازمان تبلیغات اسلامی رفت که فوتسال شهرداری موفق شد با زدن 9 گل در مقابل دریافت سه گل حریف را از دور خارج کند و در جایگاه سوم بایستد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در فینال این دوره از مسابقات تیم مرزداران یزدان در مقابل سازمان تبلیغات اسلامی به میدان رفت که حریف را با نتیجه هفت بر چهار شکست داد و جام قهرمانی را از آن خود کرد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان زیرکوه یادآور شد: کاپ اخلاق مسابقات فوتسال ادارات زیرکوه به تیم فوتسال چاه پایاب تعلق گرفت و عنوان بازیکن برتر اخلاق این مسابقات را مهدی علی‌اکبری از تیم سازمان تبلیغات اسلامی دریافت کرد.

علی‌آبادی متذکر شد: آقای گل مسابقات را مهدی یگانه از تیم شهرداری با گذراندن 15 توپ از دروازه تیم‌های حریف تصاحب کرد و بهترین بازیکن این دوره از مسابقات نیز به علی بیهقی از تیم مرزداران یزدان به دلیل زدن پنج گل در بازی فینال تعلق گرفت.

وی افزود: از عبدالحمید نهتانی سرپرست تیم دهیاری حسن‌آباد و احسان کریم‌دادی سرپرست شهرداری نیز به عنوان بهترین سرپرستان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/69014/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول