اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران:

451 هزار مازندرانی مشمول دریافت سبد کالا شدند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام اینکه 451 هزار خانوار مازندرانی مشمول دریافت سبد کالا هستند، گفت: تاکنون 217 هزار خانوار مازندرانی سبد کالا دریافت کردند.

451 هزار مازندرانی مشمول دریافت سبد کالا شدند

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد محمد‌پورعمران امشب در ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به اقدامات انجام شده برای توزیع سبد کالا در مازندران اظهار داشت: تاکنون 217 هزار نفر در مازندران موفق به دریافت سبد کالا شدند.

وی بیان داشت: در حال حاضر روند توزیع سبد کالا در مازندران عادی است و دریافت سبد کالا برای هر متقاضی در عرض دو دقیقه امکان‌پذیر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: ارائه سبد کالا برای خانوارها در طرح هدفمندی یارانه مطرح بود، ولی اجرایی نشد.

این مسئول با اعلام اینکه تزریق مستقیم پول به جامعه باعث افزایش تورم می‌شود، خاطرنشان کرد: با توزیع سبد کالا در بخش تولید کشور تحرک مناسبی ایجاد می‌شود.

محمدپورعمران درباره مشکلاتی که در توزیع سبد کالا در مازندران به وجود آمد، گفت: برخی از مشکلات ایجاد شده خارج از استان بود و باید زیرساخت‌های آن در کشور فراهم می‌شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران دیگر عامل بروز چالش جدی در توزیع سبد کالا در مازندران به را شروع شدن زودهنگام طرح اعلام کرد و گفت: توزیع‌کنندگان کالا در این مرحله از سبد کالا غافلگیر شدند.

وی آماده نبودن شبکه بانکی کشور را یکی دیگر از معضلات ایجاد شده در توزیع سبد کالا عنوان و تصریح کرد: با رفع این مشکلات در حال حاضر روند توزیع سبد کالا در مازندران عادی است.

محمدپور بیان داشت: مازندران در حال حاضر ششمین استان کشور است که کار توزیع سبد کالا را در در دستور کار قرار داده و در روزهای آینده نیز تعداد سبدبگیران کالای استان به 300 هزار نفر می‌رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان یادآور شد: به 451 هزار نفر در استان مازندران در مرحله اول سبد کالا اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/86004/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول