اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان:

اصلاح تقاطع ورودی دالکی به شهر وحدتیه اجرایی شده است

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان گفت: اصلاح تقاطع ورودی دالکی به شهر وحدتیه اجرایی شده است.

اصلاح تقاطع ورودی دالکی به شهر وحدتیه اجرایی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدرضا زیارتی عصر امروز در جمع مردم و مسئولان در دالکی اظهار داشت: ایجاد راه و بزرگراه از وظایف مسئولان است و در دشتستان با تلاش اداره کل راه و شهرسازی اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

وی با اشاره به وضعیت کمربندی دالکی افزود: مطالعات مقدماتی برای جاده کمربندی شهر دالکی انجام گرفته است اما این به معنای تصمیم برای اجرای آن نیست.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: هر کیلومتر از این کمربندی در صورتیکه از نخلستان‌ها عبور کند 30 میلیارد ریال و در صورتیکه از تپه‌ها گذر کند 40 میلیارد ریال هزینه خواهد داشت در صورتیکه مردم شهرهای دیگر با احداث کمربندی و منزوی شدن شهر مخالف هستند.

وی با تاکید بر اینکه درخواست‌های مکرر مردم و مسئولان دالکی برای احداث پل هوایی عابر پیاده منطقی است، گفت: یکی از شرکت‌های تبلیغاتی در سال‌های قبل تعهد کرده بود که پل عابر پیاده در دالکی احداث و تا چندین سال از آن برای امور تبلیغاتی استفاده کند ولی تعهد خود را اجرا نکرده است.

زیارتی اذعان داشت: نیروهای راه و شهرسازی در حال اصلاح تقاطع ورودی دالکی به شهر وحدتیه و همچنین بهسازی سه راهی روستای قلعه سفید هستند.

این مسئول بیان کرد: در صورتیکه بودجه هر یک از طرح‌های پل و کمربندی مصوب شود آماده اجرای آنها هستیم و امیدوار هستیم شهروندان از خدمات انجام شده رضایت داشته باشند.

انتهای پیام/2452/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول