اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت بیجار:

مودت با اهل بیت (ع) از‌ بالاترین عبادت‌هاست

امام جمعه اهل سنت بیجار گفت: بازسازی عتبات عالیات و مودت با اهل بیت بالاترین عبادت است و ما را از عذاب جهنم دور خواهد کرد.

مودت با اهل بیت (ع) از‌ بالاترین عبادت‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، ماموستا معروف خالدی شامگاه امروز در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان بیجار که با حضور امام جمعه و سرپرست فرمانداری بیجار و شهرداران پنج شهر این شهرستان در  سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، ائمه اطهار را سرچشمه معرفت و آیینه تمام‌نمای اسلام ناب محمدی بیان کرد و گفت: مودت با اهل بیت موجبات سعادت دنیوی و اخروی انسان را فراهم خواهد ساخت.

وی بیان داشت: اماکن متبرکه و اهمیت آنها مورد تأکید قرآن است اما متأسفانه دشمنان اسلام منکر مقدسات و اماکن مذهبی هستند و سعی در نابودی و از بین بردن آنها را دارند.

خالدی با اشاره به اهداف فرقه‌های شیطانی و منحرف وهابیت و سلفیت و دیگر فرقه‌های ساختگی و جعلی تصریح کرد: این فرق ضاله می‌خواهند در صفوف مسلمانان نفوذ کنند به نحوی که تخریب عتبات عالیات از جمله اقدامات شنیع این فرقه‌هاست.

امام جمعه اهل سنت بیجار با تأکید بر آگاه‌سازی مردم خصوصا جوانان از اقدامات شنیع فرقه‌های شیطانی و نیت آنها برای گمراه کردن مسلمین از مسیر درست گفت: فرقه‌های شیطانی در برابر ایمان مسلمین سر تعظیم فرود خواهند آورد.

وی با اشاره به اینکه کشور عربستان خود را ام‌القرای جهان اسلام می‌داند، این را یک ادعای کذب خواند و گفت: کشور عربستان که خود مخرب اماکن مقدس است، لیاقت چنین لقبی را ندارند.

به گفته ماموستا خالدی، نظام مقدس ایران اسلامی برخلاف سایر کشورها اهمیت ویژه‌ای برای آبادانی و حفظ اماکن متبرکه و عتبات عالیات قائل بوده و رهبر معظم بر این موضوع تأکید کرده‌اند‌.

امام جمعه اهل سنت بیجار بیان کرد: بازسازی عتبات عالیات و مودت با اهل بیت بالاترین عبادت است و ما را از عذاب جهنم دور خواهد کرد.

خالدی بهترین عامل نزدیکی انسان‌ها به خداوند را مودت با پیامبر عظیم‌الشأن اسلام و ائمه اطهار دانست و دوری از این سرچشمه‌های معرفت را موجبات نابودی و هلاکت انسان عنوان کرد.

انتهای پیام/79015/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول