اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید:

خدا، اهل‌بیت و مردم 3 نقطه اتکای ایران/ قدرت عظیم ایران در منطقه غیرقابل انکار است

قائم مقام نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امورایثارگران کشور خداوند، اهل‌بیت و مردم را سه نقطه اتکای جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: قدرت عظیم ایران در منطقه غیرقابل انکار است.

خدا، اهل‌بیت و مردم 3 نقطه اتکای ایران/ قدرت عظیم ایران در منطقه غیرقابل انکار است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام سید حبیب‌الله حسنی صبح امروز در یادواره 33 شهید گمنام شهرستان گفت: نخستین رسالت بنیاد شهید و امور ایثارگران حفظ رسالت شهدا است و بنا به فرمایشات امام امت باید این مسئله بسیار جدی گرفته شود.

وی با بیان خاطرات شیرین انقلاب اسلامی و عظمت امام امت یادآور شد: در 13 آبان‌ماه سال 43 شاه دستور داد تا امام با هماهنگی از ایران به ترکیه تبعید شوند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اعلام اینکه نسل‌های سوم و چهارم انقلاب باید بدانند که انقلاب ما با چه سختی به پیروزی دست یافت، گفت: انقلاب‌های دنیا یا حکومتی است و یا مکتبی ولی انقلاب اسلامی ایران همانند ساختن یک مسجد بوده که با پایان مراحل ساخت آن تازه کار در آن آغاز می‌شود.

حسنی با تاکید اینکه تمام قضایایی که برای انقلاب ما پیش آمد برای هیچ کشوری در طول 200 یا 300 سال پیش نیامده است، عنوان کرد: هم‌اکنون نیز انواع فتنه‌ها، تحریم‌ها و تجاوز‌ها را شاهد هستیم و سرمایه‌های عمده‌ای از استکبارگران برای از بین بردن اسلام و مسلمین به کار گرفته شده است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: چند سالی است مستکبران برای از بین بردن نسل جوان ما دست به کار شدند و می‌خواهند جوانان ما را آلوده کرده و از ما بگیرند.

وی با بیان اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی نیز با استفاده از امکانات اکثر کشورهای بزرگ دنیا خواستند اسلام را برای همیشه دفن کنند ولی خودشان نیست شدند، تصریح کرد: در سوریه نیز خیلی تحلیل‌ها مبنی بر تمام شدن کار این کشور بود ولی هم‌اکنون به این نتیجه رسیدند که باید قدرت ایران اسلامی را در منطقه پذیرفت.

حسنی یادآور شد: مردم با خون‌های خود دژ مستحمی به نام انقلاب بنا نهادند.

وی با اشاره به اقدامات مذاکرات ژنو متذکر شد: از یک طرف دبیرکل سازمان ملل برای مذاکرات از ایران دعوت می‌کند ولی با فشارهای زیاد مجبور به پس گرفتن دعوت شده ولی نمی‌تواند از نقش عمده ایران چشم‌پوشی کرده و دعوت را بار دیگر تکرار می‌کند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امورایثارگران کشور خداوند، اهل‌بیت و مردم را سه نقطه اتکای جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: مجالس تجلیل از شهدا برای این است تا خودمان را با این ارزش‌های بزرگ هماهنگ کرده و راه درست انقلاب را به جهانیان معرفی کنیم.

وی در پایان متذکر شد: حفظ خودمان، حفظ نسل جوان، مدارس، اخلاقیات و جامعه بسیار اهمیت دارد و در این راه نیز باید از خانواده‌ها شروع کنیم و از فرزندانمان غافل نشویم.

انتهای پیام/86012/م40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول