اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هزینه سنگین خرید وسایل وزنه‌برداری

رضازاده: 6 سهمیه وزنه‌برداری المپیک را می‌خواهیم

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: با برنامه‌ریزی دقیق تلاش می‌کنیم تا همانند المپیک قبلی 6 سهمیه کامل را برای حضور در این رقابت‌ها کسب کنیم.

رضازاده: 6 سهمیه وزنه‌برداری المپیک را می‌خواهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسین رضازاده بعد از ظهر امروز در مجمع انتخابات ریاست هیئت وزنه‌برداری استان قزوین، اظهار داشت: وزنه‌برداران کشور در حال حاضر از آمادگی خوبی برخوردار هستند و امیدواریم با همت و تلاش دوستان مدال‌های رنگارنگی را در مسابقات جهانی و المپیک کسب کنیم.

وی افزود: با برنامه‌ریزی دقیق تلاش می‌کنیم تا همانند المپیک قبلی 6 سهمیه کامل را برای حضور در این رقابت‌ها به دست آوریم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با اشاره به نبود امکانات کافی در رشته وزنه‌برداری، بیان کرد: با توجه به اینکه وسایلی همچون میله و صفحه در ایران تولید نمی‌شود و هزینه خرید این وسایل نیز بسیار سنگین است، هیئت‌های وزنه‌برداری در استان‌ها با مشکل نبود امکانات در این زمینه روبه‌رو هستند که در این خصوص مکاتباتی با وزیر ورزش و جوانان انجام شده است.

رضازاده ادامه داد: استان قزوین امکانات مطلوبی در ورزش وزنه‌برداری دارد و استعدادهای خوبی در استان هستند که باید این استعدادها با برنامه‌ریزی شکوفا شوند.

این مسئول وزنه‌برداری را یکی از ورزش‌های پرمدال ایران در المپیک عنوان کرد و گفت: ایران استعدادهای شگرفی در رشته وزنه‌برداری دارد و سرمایه‌گذاری در این رشته ورزشی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رضازاده از آمادگی فدراسیون وزنه‌برداری برای برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری در استان‌ها خبر و داد و تصریح کرد: فدراسیون وزنه‌برداری این آمادگی را دارد تا دوره‌های مربیگری و داوری را در استان‌ها برگزار کند.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری اضافه کرد: استان قزوین با ارائه درخواست می‌تواند با هماهنگی کمیته مربیان فدراسیون وزنه‌برداری دوره‌های مربیگری را در این استان برگزار کند تا شاهد رشد فنی و ارتقای علمی مربیان باشیم.

گفتنی است؛ پس از رأی‌گیری، اعضای مجمع هیئت وزنه‌برداری استان قزوین با 9 رأی موافق حسین مقامی را برای چهار سال سکانداری این هیئت برگزیدند و صمد فاروقی با شش رأی موافق نتوانست نظر اکثر اعضای مجمع را جلب کند و از رسیدن به سمت رئیس هیئت وزنه‌برداری قزوین بازماند.

انتهای پیام/77003/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول