اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خواستار شد

آمادگی راهداران برای ایمن‌سازی محورهای مازندران در نوروز 93

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خواستار آمادگی کامل راهداران برای ایمن‌سازی محورهای استان در نوروز 93 شد.

آمادگی راهداران برای ایمن‌سازی محورهای مازندران در نوروز 93

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، سیدعلی اسد در نشست با مدیریت‌ها و روسای ادارات ایمنی این اداره کل که به منظور برنامه‌ریزی برای ایام نوروز در محل این اداره کل برگزار شد اظهار داشت: هر یک از کارکنان راه و شهرسازی استان باید با نگاه مدیریتی کارهای اجرایی را پیش برده و با داشته‌ها و نداشته‌های موجود بسازند.

وی بر ضرورت نظم در کارها اشاره و تصریح کرد: باید در هر مکانی که در حال خدمت‌گذاری به مردم هستید با تمام توان وقت گذاشته و با ارائه برنامه‌های از پیش تعیین‌شده و منظم از هیچ کوششی برای آبادانی این استان و کشور دریغ نکنیم.

اسد به اقدامات گسترده در زمینه ایمن‌سازی محورهای ارتباطی استان اشاره و افزود: این اداره کل تمام تلاش خود را بکار می‌بندد تا مسافران نوروزی جاده‌ها در آغاز سال جدید سفری کم‌خطر را تجربه کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خواستار ارائه طرح و برنامه از سوی همه ادارات تابعه شد و بیان داشت: حفظ و حراست از حریم راه‌ها از اولویت‌های اصلی این اداره کل بوده و همه روسای ادارات تابعه و ستادی باید در طرح پاکسازی حریم راه‌ها فعال و کوشا بوده تا بتوانیم محوری پاک و ایمن را برای رانندگان و مسافران نوروزی ایجاد کنیم.

وی با نگاه ویژه بر عملیات اجرایی در زمینه‌های نوسازی ناوگان راهداری، ساماندهی علائم و تجهیزات ایمنی راه‌ها، اتمام در اجرای آسفالت شانه راه‌ها به منظور افزایش ضریب ایمنی، اجرای طرح‌های مدیریت سرعت و آرام‌سازی ترافیک خواستار توجه همه روسای تابعه و ستادی به این بخش‌ها شد.

اسد درباره محورهای ارتباطی غرب استان اظهار داشت: با توجه به شرایط پیش آمده در غرب استان( بارش سنگین برف) و خسارت فراوان به محورهای ارتباطی این منطقه، ضروری است نگاه ویژه‌ای به ایمن‌سازی و بهسازی محوهای فوق شود، چرا که در نوروز، غرب استان پذیرای هزاران گردشگر و مسافر است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خواستار توجه بیشتر به محورهای پر رفت و آمد استان از جمله محورهای شریانی هراز، کندوان سوادکوه شد.

انتهای پیام/2296/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول