اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خبر داد

بسیج امکانات راهداری برای بازگشایی محورهای غرب مازندران

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از تلاش شبانه‌روزی راهداران برای بازگشایی راه‌های ارتباطی غرب استان از جمله محورهای ارتباطی شهرهای تنکابن و رامسر خبر داد.

بسیج امکانات راهداری برای بازگشایی محورهای غرب مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، سیدعلی اسد گفت: پس از بارش سنگین و مداوم برف و کولاک در غرب استان و انسداد محورهای ارتباطی، نیروهای راهداری بلافاصله با تمامی امکانات و ماشین‌آلات راهداری اقدام بازگشایی محورهای ارتباطی کردند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه عملیات راهداری زمستانی در سطح محورها با بارش سنگین و مداوم برف و ترافیک بالای خودروها همراه بوده کار راهداری با کندی صورت می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با قدردانی از همدلی و تعامل دستگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای از جمله پلیس راه و هلال احمر تصریح کرد: حضور فعال و به موقع مسؤلان ارشد استان از جمله استاندار و معاون امور عمرانی استاندار در سطح محورها و قرار گرفتن درکنار راهداران باعث انگیزه و روحیه کاری این افراد شده است.

وی از فعالیت شبانه‌روزی راهداران برای بازگشایی محور اصلی تنکابن ـ رامسر خبر داد و خاطر نشان کرد: راهداران سختکوش مستقر در سطح محور توانستند پس از ساعت‌ها تلاش و کوشش محور را بازگشایی کنند.

اسد افزود: به محض بازگشایی و تردد خودروها در محورهای اصلی، اکیپ‌های راهداری به کمک دیگر راهداران برای بازگشایی محورهای فرعی و روستایی اعزام می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران اظهار داشت: برای تسریع در انجام امور راهداری و بازگشایی محورها این اداره کل از امکانات و ماشین‌آلات پیمانکاران در پوشش نیز خود برای بازگشایی محورها استفاده کرد.

اسد خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای ترافیک در سطح محورهای غرب استان و سهولت در امر امدادرسانی و بازگشایی محورها از مردم و مسافران تقاضا داریم از سفرهای غیرضروری به این مناطق پرهیز کنند.

به گزارش فارس، مرکز اطلاعات راه‌های مازندران با دو شماره تلفن 141(گویا ) و 2222320(شبانه‌روزی) و همچنین سامانه پیام کوتاه 10000141 آماده پاسخگویی به مسافران و مردم برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/2296/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول