اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس‌راه ارومیه به خوی اعلام کرد

عدم آشنایی رانندگان با شرایط راه‌ها عامل افزایش تصادفات

فرمانده پلیس‌راه ارومیه به خوی گفت: عدم آشنایی رانندگان با شرایط راه‌ها، عامل افزایش تصادفات در محور ارومیه به سلماس است.

عدم آشنایی رانندگان با شرایط راه‌ها عامل افزایش تصادفات

سرگرد فرامرز محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: حوزه استحفاظی پلیس‌راه ارومیه به خوی شامل محور ارومیه به سلماس، ارومیه به سرو و ارومیه به انهر است که این حوزه به مساحت 285 کیلومتر می‌رسد.

وی افزود: با توجه به کوهستانی بودن منطقه، وجود راه‌های صعب‌العبور، گردنه‌های پر خطر و بارندگی‌های مکرر در این منطقه، آمار تصادفات در مقایسه با سال گذشته در بهمن ماه امسال افزایش یافته است.

محمدزاده تصریح کرد: بهمن ماه سال گذشته یک فقره تصادف فوتی داشتیم که این آمار در بهمن ماه امسال به پنج فقره تصادف فوتی با 11 نفر فوتی، رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد تصادفات جرحی در بهمن ماه امسال با 24 فقره در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته است.

فرمانده پلیس‌راه ارومیه به خوی در خصوص تصادفات خسارتی عنوان کرد: امسال با در نظر گرفتن بارندگی‌ها میزان تصادفات خسارتی نیز افزایش داشته است که تلاش می‌شود با فرهنگ‌سازی مناسب درصد تصادفات کاهش یابد.

محمدزاده دلیل اصلی وقوع تصادفات در محور ارومیه به خوی را خروج رانندگان از جاده دانست و گفت: بی احتیاطی رانندگان و یا عدم آشنایی آنها با شرایط راه‌ها دلیل اصلی وقوع تصادفات در این محور است.

وی با بیان اینکه عمده تصادفات به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه توسط رانندگان رخ می‌دهد، اظهار داشت: صدمات ناشی از تصادفات تنها به خسارت مالی اطلاق نمی‌شود، بلکه تصادف صدمات روحی، روانی، اجتماعی و اقتصادی بر روی افراد می‌گذارند.

انتهای پیام/61007/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول