اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جمع خبرنگاران عنوان شد

توصیه‌های رئیس پلیس راهور گلستان برای سفرهای نوروزی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گلستان گفت: برابر قانون خودروهایی که بالای یک میلیون تومان تخلف رانندگی در سامانه پلیس داشته باشند توسط پلیس متوقف خواهند شد.

توصیه‌های رئیس پلیس راهور گلستان برای سفرهای نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‎اصغر مهری صبح امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه به روزهای پایانی ‌سال نزدیک می‎شویم و مردم عزیز خودشان را برای سفرهای نوروزی آماده می‎کنند درخواست ما از مردم این است که علاوه بر توجه به سلامتی وسیله نقلیه رانندگان استعلام لازم را از سابقه خلافی پلاک خودرو و نمره منفی گواهینامه خود توسط سامانه‎های پلیس و دفاتر پلیس+10 داشته باشند.

وی اضافه کرد: این نکته حائز اهمیت است که برابر قانون در صورتی که خلافی خودرو بیشتر از یک میلیون تومان باشد با نخستین برخورد پلیس و یا برای استفاده از خدمات پلیسی وسیله نقلیه متوقف خواهد شد و به پارکینگ منتقل می‎شود.

رئیس پلیس راهور استان گلستان خاطرنشان کرد: در صورتی که نمره منفی گواهینامه رانندگی فرد به میزانی رسیده باشد که گواهینامه فرد نیاز به ضبط شدن داشته باشد از ادامه رانندگی فرد جلوگیری به عمل خواهد آمد.

مهری تاکید کرد: در صورتی که مردم عزیز نیاز به خدمات پلیسی داشته باشند افرادی که پس از خرید و فروش خودرو نسبت به تعویض پلاک خودرو اقدام نکرده باشند با مشکل مواجه خواهند شد.

وی متذکر شد: برای تردد در راه‎های شهری و برون شهری نیاز است که پلاک به نام دارنده خودرو باشد تا مشکلات قانونی برای مردم عزیز به وجود نیاید، لذا افرادی که پس از خرید و فروش خودرو اقدام به تعویض پلاک نکرده‎اند حتما در این فرصت باقی مانده نسبت به این امر اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/83004/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول