اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی خلخال خبر داد

افزایش 3 برابری پرداخت زکات در شهرستان خلخال

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان خلخال گفت: پرداخت زکات در شهرستان خلخال امسال سه برابر افزایش یافته است.

افزایش 3 برابری پرداخت زکات در شهرستان خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام علی‌قلی‌زاده عصر امروز در مراسم تجلیل از خیرین زکات شهرستان خلخال، اظهار داشت: در سال‌جاری پرداخت زکات در شهرستان خلخال سه برابر شده است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته زکات در شهرستان خلخال 14 میلیون تومان بوده که امسال این رقم به 44 میلیون تومان رسیده که ا‌فزایش سه برابری را نشان می‌دهد.

علی‌قلی‌زاده در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: در شهرستان خلخال بیش از 16 هزار مشترک صدقه وجود دارد که مبلغ 260‌ میلیون تومان از این محل جمع‌آوری شده است.

این مسئول اضافه کرد: سند کاهش فقر شهرستان خلخال نیز در حال پیگیری است که توافقنامه‌های لازم با ادارات ذیربط برقرار شده و در حال حاضر 260 میلیون تومان از این محل جمع‌آوری شده که در بخش فقرزدایی مصرف می‌شود.

وی با تقدیر از زکات‌دهندگان بیان کرد: امسال بیش از 85 واحد مسکونی برای محرومان تخصیص یافته که تلاش می‌کنیم با ارتقا نحوه خدمت‌رسانی به محرومان، شاهد افزایش فقرزدایی و توسعه چرخه اشتغال در بین مددجویان کمیته امداد نیز باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان محلی شهرستان خلخال از 32 خیر و عامل زکات در شهر و روستاهای خلخال تجلیل شد.

انتهای پیام/62008/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول