اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

بانوان فوتسالیست کردستانی آماده حضور در لیگ دسته دوم کشور می‌شوند

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از آمادگی بانوان فوتسالیست کردستانی برای حضور در پیکارهای لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور خبر داد.

بانوان فوتسالیست کردستانی آماده حضور در لیگ دسته دوم کشور می‌شوند

حامد جولایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم بانوان باشگاه‌های کشور با حضور 18 تیم در 2 گروه چهار تیمی و 2 گروه پنج تیمی در چهار منطقه و به صورت متمرکز در 2 دور رفت و برگشت برگزار می‌شود.

وی افزود: تیم‌های فوتسال بانوان پیروزی کامیاران و شهرداری قروه به عنوان نمایندگان استان کردستان در این مسابقات حضور دارند که بر این اساس پیروزی کامیاران با تیم‌های نکا مازندران، قم و اصفهان هم‌ گروه است و تیم‌های شهرداری قروه، شهرداری خرم‌آباد، پرنیان رودسر گیلان و شهرداری مراغه نیز در دیگر گروه چهار تیمی این رقابت‌ها قرار گرفته‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: تیم پیروزی کامیاران در مسابقات دور رفت که به میزبانی تیم فوتسال نکای مازندران برگزار شد، به یک پیروزی با نتیجه 6 بر 4 برابر نماینده قم، تساوی 3 – 3 مقابل اصفهان و شکست با نتیجه 2 بر 5 برابر نکای مازندران دست یافته است.

جولایی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در این گروه هر چهار تیم یک برد، یک تساوی و یک شکست را کسب کرده‌اند، با امتیاز مشابه چهار به انتظار بازی‌های دور برگشت که به میزبانی شهرستان کامیاران 10 اسفند ماه‌جاری برگزار می‌شود، هستند تا تکلیف 2 تیم برتر صعودکننده از این گروه مشخص شود.

وی تصریح کرد: تیم شهرداری قروه نیز در گروه خود به یک پیروزی با نتیجه 7 بر 3 در مقابل شهرداری خرم‌آباد، تساوی 4 – 4 با تیم فوتسال بانوان شهرداری مراغه و شکست 3 بر 6 برابر پرنیان رودسر گیلان دست یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان افزود: دور رفت و برگشت این رقابت‌ها در حالی به میزبانی شهرستان مراغه برگزار می‌شود که در این گروه پرنیان رودسر گیلان با 9 امتیاز صدرنشین است.

جولایی خاطرنشان کرد: شهرداری قروه و شهرداری مراغه با کسب چهار امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند و شهرداری خرم‌آباد بدون کسب امتیاز چهارم است.

وی در پایان اظهار کرد: پس از اتمام مرحله مقدماتی این مسابقات از هر گروه 2 تیم برتر راهی مراحل نهایی رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور خواهند شد.

انتهای پیام/79012/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول