اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار کرمان:

مسائل اخلاقی باید در دانشگاه فرهنگیان پررنگ باشد

مشاور فرهنگی استاندار کرمان گفت: توجه به مسائل اخلاقی و تزکیه نفس باید در دانشگاه فرهنگیان پررنگ باشد.

مسائل اخلاقی باید در دانشگاه فرهنگیان پررنگ باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عربپور صبح امروز در آیین آغاز به تحصیل دانشجویان جدیدالورود دانشگاه فرهنگیان استان کرمان اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان از مطالبات به حق مقام معظم رهبری بود.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش باید برای تدریس در مدارس خود زمینه تربیت نیروهای انسانی مورد نیاز را فراهم کند و نیروها در برنامه‌های آموزش و پرورش تربیت شوند و در سطوح مختلف تحصیلی تدریس کنند.

امام جمعه موقت کرمان افزود: دانشگاه فرهنگیان مایه امیدواری و سربلندی برای فعالیت‌های آموزش و پرورش است و دانشجومعلمان دارای استعداد هستند که توانسته‌اند، مراحل مختلف برای ورود به دانشگاه فرهنگیان را بگذرانند.

عربپور با اشاره به تفاوت بین دانشگاه فرهنگیان با سایر دانشگاه‌ها ابراز داشت: آینده دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان مشخص است در حالی که دانشجویان سایر دانشگاه‌ها آینده مشخصی ندارند.

وی ادامه داد: رسالت و مسئولیت دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان از ابتدا مشخص است و امام خمینی (ره) می‌فرماید «معلمی شغل انبیا است».

این مسئول عنوان کرد: معلمی دارای مقدماتی است و دانشجومعلمان باید در کنار آموزش‌های مهارتی لازم به خودسازی و تأدیب نفس بپردازند.

عربپور تصریح کرد: باید به دانشگاه فرهنگیان به مانند یک مرکز حوزه علمیه نگاه کرد و مسائل اخلاقی و تزکیه نفس در این دانشگاه پررنگ باشد و دانشجومعلمان به نماز اول وقت و نماز شب اهمیت دهد.

انتهای پیام/80019/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول