اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت می‌گیرد

آغاز به تحصیل دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان کازرون

مدیر آموزش و پرورش کازرون از آغاز به تحصیل 200 دانشجوی دوره کارشناسی پیوسته امروز شنبه 26 بهمن ماه در دانشگاه فرهنگیان کازرون خبر داد.

آغاز به تحصیل دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان کازرون

مرتضی دیانتی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهارداشت: دانشگاه فرهنگیان کازرون از سال 88 تاکنون به تربیت دانشجوی دوره کارشناسی ناپیوسته مبادرت داشته و امسال نیز نخستین دوره کارشناسی پیوسته 200 دانشجو را از طریق آزمون سراسری پذیرفته است.

وی افزود: این دانشجویان در رشته‌های علوم تربیتی و آموزش دبستانی و پیش‌دبستانی مورد آموزش به طور شبانه‌روزی قرار گرفته و بلافاصله بعد از پایان یافتن دوره آنان برای تدریس جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش کازرون گفت: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از بدو ورود به استخدام آموزش و پرورش درآمده و در یک فضای به طور کامل تربیتی با اهداف کلان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تربیت می‌شوند.

دیانتی نسب، تأمین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش و آموزش صحیح حرفه و مهارت‌های معلمی بر اساس چشم‌انداز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را از مزایای دانشگاه فرهنگیان برشمرد.

وی، پذیرش دانشجوی بومی به عنوان اولویت نخست را از مزایای دیگر دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد و بیان داشت: بر اساس پیش‌بینی‌های به عمل آمده دانشگاه فرهنگیان تا پایان برنامه پنچم توسعه کشور باید افزون بر 100 هزار دانشجو را برای آموزش و پرورش تربیت کند.

مدیر آموزش و پرورش کازرون در پایان متذکر شد: امروز شنبه 26 بهمن ماه نخستین دانشجویان کارشناسی پیوسته به تعداد200 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان کازرون با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان این شهرستان تحصیل خود را آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/2448/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول