اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد خبر داد

تخصیص 15درصد اعتبارات عمرانی شورای آموزش و پرورش اسدآباد

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: از 2 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبارات نوسازی مدارس شهرستان اسدآباد تنها 15 درصد معادل 500 میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است.

تخصیص 15درصد اعتبارات عمرانی شورای آموزش و پرورش اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند صبح امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه امسال 2 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار در حوزه تعمیر، تجهیز و عمران مدارس اختصاص یافته است، اظهار داشت: از این میزان، تاکنون 500 میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است.

وی اضافه کرد: تخصیص 500 میلیون اعتبار در حوزه تعمیر، تجهیز و عمران مدارس تنها شامل 15 درصد اعتبارات بوده است.

فرماندار اسدآباد با اشاره به اینکه شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در سه سال متوالی رتبه برتر استان را اخذ کرده، تصریح کرد: با توجه به برگزاری 10 جلسه شورای آموزش و پرورش در شهرستان با 114 مصوبه رتبه برتر را در استان کسب کردیم که این نشان از تلاش مسئولان و اعضای این شورا دارد.

وی با اشاره به فرارسیدن سال نو و آغار سفرهای نوروزی، گفت: در سطح شهرستان اسدآباد سه مدرسه سلیمانیان، آذرمی و شهید خزائی برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است.

عبدکوند ادامه داد: این مکان‌ها برای اسکان فرهنگیان آماده شده که در صورت لزوم، برای اسکان مسافران غیر فرهنگی نیز، مدارس دیگر را آماده خواهیم کرد.

وی از ایجاد نمایندگی آموزش و پرورش در بخش پیرسلمان در شهر آجین خبر داد و گفت: مجوز ایجاد نمایندگی در بخش پیرسلمان با پیگیری‌های فرمانداری و نماینده مردم در مجلس صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان اسدآباد اضافه کرد: ما نیز برای ایجاد نمایندگی، ساختمان دهیاری در شهر آجین را اختصاص دادیم که آموزش و پرورش شهرستان با تجهیز این ساختمان تا 10 روز آینده باید آن را به بهره‌برداری برساند.

وی با انتقاد از عدم حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان در جلسات شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: با توجه به اینکه یکی از موارد مهم در شورای آموزش و پرورش مسائل بهداشتی دانش‌آموزان است، حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضروری است و باید شخصاً در این جلسات حضور یابند.

عبدکوند در ادامه سخنانش اظهار کرد: عدم حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان باید به استان گزارش داده شود.

وی در خصوص عدم تخصیص اعتبارات به امور فرهنگی آموزش و پرورش نیز گفت: با توجه به اینکه قسمت اعظم کارهای فرهنگی در حوزه آموزش و پرورش در مدارس انجام می‌شود، این مسئله را از طریق مسئولان استان پیگیری خواهم کرد.

انتهای پیام/89008/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول