اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت کرمانشاه:

نگاه ویژه به صادرات مسیر توسعه استان کرمانشاه را بازگشایی می‌کند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: نگاه ویژه به صادرات مسیر توسعه استان را بازگشایی کرده و تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی کلیدی برای باز کردن مشکلات اقتصادی استان کرمانشاه هستند.

نگاه ویژه به صادرات مسیر توسعه استان کرمانشاه را بازگشایی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جهانگیر شاهمرادی ظهر امروز در نشست شناسایی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری در کشور عراق در استان کرمانشاه، اظهار داشت: نگاه ویژه به صادرات مسیر توسعه استان را بازگشایی می‌کند.

وی تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی را کلیدی برای باز کردن مشکلات اقتصادی استان کرمانشاه عنوان کرد و افزود: نگاه امروز به بازار عراق نگاه ویژه‌ای خواهد بود.

به گفته شاهمرادی، کشور عراق علاوه بر یک بازار مصرف و تجارت باید به‌ عنوان دروازه صادرات و پل ارتباطی با کشورهای دیگر منطقه در نظر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: با این دو نگاه و توجه به داشتن بیش از 300 کیلومتر مرز مشترک و روابط و مناسبات فرهنگی، مذهبی و قومی مشترک استان کرمانشاه با کشور عراق می‌تواند به‌ عنوان یک فرصت برای تجارت کشور در نظر گرفته شود.

این مسئول با اشاره به هدف‌گذاری صادرات 10 میلیارد دلاری برای استان کرمانشاه، تأکید کرد: برای دستیابی به این هدف باید از تمامی فرصت‌های موجود در عراق استفاده کرده و این در حالی است که ما از بخش عظیمی از این فرصت‌ها بی‌بهره مانده‌ایم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه توجه به استانداردهای بازار هدف و منطبق کردن کالاهای داخلی با این استانداردها را برای حداکثر استفاده کردن از بازارهای هدف ضروری دانست.

انتهای پیام/2700/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول