اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

یادواره عکاس ورزشی فقید بوشهری برگزار شد

یادواره عکاس ورزشی فقید بوشهری برگزار شد.

یادواره عکاس ورزشی فقید بوشهری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در دومین سالگرد درگذشت ضیا جمالی، عکاس ورزشی بوشهری یادواره آن مرحوم عصر امروز با مسابقه فوتبال دوستانه بین رسانه ورزش و خورشید بوشهر برگزار شد.

ضیا جمالی عکاس ورزشی بوشهر 16 بهمن‌ماه 1389 در حین عکاسی از دیدار شاهین بوشهر و سپاهان اصفهان در لیگ برتر فوتبال ایران به دلیل سکته قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به همین مناسبت مراسمی با حضور جمعی از اهالی فوتبال و رسانه در بوشهر برگزار و یاد آن فقید گرامی داشته شد.

مدیر اجرایی رسانه ورزش بوشهر با گرامیداشت آن فقید گفت: رسانه ورزش بوشهر بار دیگر در مسیر اهداف خود که همان انجام فعالیت‌های خیرخواهانه است اقدام به برگزاری یادواره مرحوم ضیا جمالی کرده است.

امید عرب‌زاده افزود: توجه به فعالیت‌های خیرخواهانه در کنار اهالی ورزش و رسانه از رویکردهای مهم رسانه ورزش بوشهر است.

فوتبال بوشهر همچنان جای خالی عکاس دلسوز روزهای دلتنگی‌اش را حس می‌کند و مرد بی‌ادعا در عرصه هنر تا ابد نامش ماندگار خواهد بود.

رسانه ورزش در یک دیدار نمادین در زمین چمن اداره بنادر و کشتیرانی به مصاف تیم خورشید رفت که این دیدار در 90 دقیقه با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید و در ضربات پنالتی تیم خورشید با برتری مقابل رسانه ورزش مقام اول را کسب کرد.

 یادواره عکاس  روزنامه‌نگار بوشهری با استقبال کم‌نظیر اهالی ورزش و رسانه برگزار شد.

در این مراسم از یونس قیصی‌زاده و حسن لاوری، مدیر مسئولان هفته نامه‌های نسیم جنوب و نصیر بوشهر که قلم‌هایشان در خدمت ورزش استان و از حامیان ورزشکاران این کهن دیار هستند، تقدیر شد.

رسانه ورزش همچنین از عکاسان ورزشی بوشهر، هنرمندانی که لحظات دیدنی ورزش از شادی تا غم و از پیروزی تا شکست را با دوربین خود ثبت می‌کنند هم تجلیل کرد.

مسعود باستی، برگزارکننده نخستین نمایشگاه عکس با موضوع هواداران فوتبال در کشور و رضا بشکانی هم به پاس همراهی این تیم با هنر خود از تیم رسانه ورزش لوح تقدیر دریافت کردند.

محمد نجفی، رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی، سید محمد سیدزاده، رئیس حوزه هنری بوشهر، محمد محبوبی، محمد علی درویشی از پیشکسوتان فوتبال بوشهر و حسین طبیب‌نژاد، سرپرست تیم فوتبال ساحلی دریانوردان از مهمانان ویژه این مراسم بودند.

انتهای پیام/66006/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول