اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لامرد تاکید کرد

لزوم مدیریت جهادی در لامرد

فرماندار لامرد گفت: اگر می‌خواهیم لامرد روز به روز پیشرفت کند باید مدیریت جهادی در این شهرستان حکمفرما شود.

لزوم مدیریت جهادی در لامرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، امام جمعه لامرد صبح امروز در هشتمین جلسه شورای اداری این شهرستان در سخنانی با گرامیداشت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی در سخنانی اظهار داشت: تنها چیزی که ما را حفظ می‌کند راه قرآن و اهل‌بیت عصمت و طهارت بوده و علت توفیقات ما نیز ادامه دادن همین دو راه گران‌بها است.

حجت‌الاسلام سید علی اصغر هاشمی شهیدی خطاب به مسئولان لامرد افزود: باید همیشه نگاه کنیم مردم چه چیزی از ما می‌خواهند و چگونه کار آنها را باید انجام دهیم.

امام جمعه لامرد با بیان اینکه باید هدفمان خدمت‌رسانی به مردم باشد گفت: نباید گفت که بودجه و امکانات نیست، چراکه لامرد دیروز با همت فرزندان خود با کم‌ترین امکانات و بودجه ساخته شد.

هاشمی شهیدی خاطرنشان کرد: خدمتگزار واقعی کسی است که خود را همیشه از دیگران کوچک‌تر بداند.

فرماندار لامرد نیز تصریح کرد: 35 سال از عمر پرخیر و برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و برای جهانیان این سئوال هم‌اکنون مطرح است که رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران با وجود تمام دشمنی‌های استکبار جهانی و غرب چیست و چرا در بسیاری از کشورها انقلاب صورت گرفت اما هیچ‌کدام از آنها نتوانستند انقلاب خود را حفظ کنند.

محمود صفری ادامه داد: در 35 سال گذشته دشمن هر کاری که از دستش بر آمده بر علیه کشور ما انجام داده اما ولایت مطلقه فقیه و ولایت‌پذیری مردم این کشور را حفظ کرده چراکه انقلاب اسلامی ما برگرفته از قیام عاشورا است.

وی با اشاره به اینکه هر چیزی که امروز در لامرد وجود دارد به برکت انقلاب اسلامی است ابراز داشت: در تمام مسائل به ویژه در بعد سیاسی امروز لامرد و مردم این شهرستان ولایتمدار از رشد بسیاری بالایی برخوردار هستند.

صفری اضافه کرد: اگر می‌خواهیم لامرد روز به روز پیشرفت کند باید مدیریت جهادی در این شهرستان حکم فرما شود و کار جهادی و اعتقادی صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در لامرد اذعان داشت: دلیلی وجود ندارد امکانات و ماشین‌آلات موجود در پارکینگ‌ها باشند.

وی خواستار اجرایی شدن هرچه سریع‌تر ایجاد کمربندی در شهر لامرد با توجه به وجود کارخانه سیمان و راه‌اندازی معادن مختلف در این شهرستان شد.

صفری در مورد اختصاص اعتبارات دو درصد نفت و گاز نیز بیان داشت: تاکنون 32 درصد از اعتبارات دو درصد نفت و گاز اختصاص یافته به شهرستان لامرد تحقق یافته است.

رئیس شورای تامین لامرد در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بنیاد آفتاب یکی از موسسات موفق در سطح شهرستان‌های لامرد و مهر در زمینه حمایت از بیماران سرطانی است تصریح کرد: مسئولان ادارات و نهادهای دولتی باید با این بنیاد همکاری کنند و عضو آن شوند چراکه کمک به بیماران سرطانی نیازمند توشه‌ای برای آخرت است.

انتهای پیام/2448/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول