اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش جیرفت اعلام کرد

مدارس فرسوده دغدغه مدیران و دانش‌آموزان جیرفتی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: مدارس فرسوده دغدغه مدیران و دانش‌آموزان جیرفتی است.

مدارس فرسوده دغدغه مدیران و دانش‌آموزان جیرفتی

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، احمد اسکندری‌نسب بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: دستگاه تعلیم و تربیت متولی تربیت نیروهای کارآمد برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: زمانی که بزرگان نظام به این نتیجه رسیدند که این دستگاه با این حجم گسترده و فعالیت‌هایی که دارد شورای آموزش و پرورش تشکیل شد تا مشارکت نهادهای دیگر در این راستا ایجاد شود و کمکی برای آموزش و پرورش باشد و این نگاه از زمان شکل‌گیری روند بسیار خوبی داشت.

اسکندری‌نسب با بیان اینکه در شهرستان جیرفت حدود 8 هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته و 50 هزار دانش‌آموز داریم، افزود: در شهرستان جیرفت فضاهای آموزشی زیادی داریم که فرسوده هستند و قبل از انقلاب ساخته شده‌اند که وجود دغدغه‌های مدیران و دانش‌آموزان در این زمینه انگیزه کار را از آنها می‌گیرد که باید به شکل ویژه در زمینه رفع این مشکل برنامه‌ریزی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات تربیتی با مشارکت همه‌جانبه و به تدریج برطرف می‌شوند، مسائل و مشکلات اجتماعی و هجمه‌های فرهنگی، فرهنگ ما را به سمت بی‌تفاوتی سوق می‌دهد که نیازمند کار بیشتر در این راستا هستیم.

مدیر آموزش و پرورش جیرفت گفت: در بحث اماکن بلااستفاده آموزش و پرورش در بودجه سال آینده نگاهی ایجاد شده است که این فضاها برای رفع برخی مشکلات این دستگاه به فروش برسد تا از توانمندی‌های درون دستگاهی استفاده شود.

اسکندری‌نسب ابراز داشت: در بحث نیروی انسانی هم بهینه‌سازی این نیروها را در دستور کار خود داریم تا بتوانیم از نیروهای کارآمد به نحو مطلوب استفاده کنیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی درمانگاه فرهنگیان در آینده نزدیک ادامه داد: در مسائل درمانی نیز پیگیر هستیم که کمیسیون‌های پزشکی فرهنگیان در منطقه برگزار شود.

اسکندری‌نسب ابراز داشت: گروه‌های آموزشی باید در راستای ارتقای آموزش فعال شوند و در این راستا دبیرخانه گروه‌های آموزشی در جنوب کرمان فعال می‌شود.

انتهای پیام/80002/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول