اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای امر به معروف بانه خبر داد

تعمیم شوراهای امر به معروف تا روستاهای بزرگ بانه

دبیر شورای امر به معروف بانه از تعمیم شوراهای امر به معروف تا روستاهای بزرگ این شهرستان خبر داد.

تعمیم شوراهای امر به معروف تا روستاهای بزرگ بانه

به گزارش خبرگزاری فارس از بانه، امیر اکبری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان با اشاره به فعالیت ستادهای مختلف در سطح شهر، بخش‌ها و نیز روستاهای بانه گفت: تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر تا روستاهای بزرگ این شهرستان تعمیم داده شده است.

وی ادامه داد: اراده قوی برای اجرای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان وجود دارد و تمام توان ستاد بر ترویج و نهادینه کردن این مهم است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بانه بر احصای آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: تلاش در راستای از بین بردن این آسیب‌ها با برنامه‌ریزی دقیق و ارائه راهکارهای قابل عمل ضروری است.

اکبری خاطرنشان کرد: برقراری امنیت در ابعاد مختلف اجتماعی فرهنگی در جامعه همواره از مهم‌ترین اولویت‌ها و دغدغه‌های مسئولان و مردم بوده است.

وی با بیان اینکه کنترل اجتماعی جامعه یکی از مهم‌ترین آثار امر به معروف و نهی از منکر است، تصریح کرد: اگر مردم و افراد جامعه این امر را در وجود خود نهادینه کنند، می‌توانند با استفاده از مکانیزم عمومی به هنجارها و ارزش‌ها پایبند باشند.

فرمانده سپاه شهرستان بانه خاطرنشان کرد: توجه و تاکیدات دین اسلام به این مقوله با توجه به بیان مکرر امر به معروف و نهی از منکر در آیات و احادیث قرآن کریم کاملاً مشهود است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بانه تصریح کرد: قرآن کریم در کنار اهمیت به نماز توجه به امر به معروف و نهی از منکر را در اولویت قرار داده و بر آن تاکید کرده است.

به گفته اکبری، برای داشتن جامعه‌ای سالم از نظر روانی و اخلاقی توجه و پایبندی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید در اولویت آحاد جامعه قرار گیرد.

اکبری در پایان احیا و ترویج این فریضتین الهی را رسالتی همگانی دانست و گفت: رویکرد ستاد احیای بانه در بحث نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و افراد تاثیرگذار در این حوزه است.

انتهای پیام/79001/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول