اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان خبر داد

اجرای طرح بازدیدهای گروهی از مراکز اقامتی زنجان

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان گفت: طرح بازدیدهای گروهی از مراکز اقامتی استان زنجان اجرا می‌شود.

اجرای طرح بازدیدهای گروهی از مراکز اقامتی زنجان

ابوالفضل اجلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ستاد هماهنگی خدمات سفر از یک ماه گذشته در استان زنجان تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی برای ایام عید در استان زنجان پیش‌بینی شده، تصریح کرد: برنامه‌های مورد نظر در سه بخش فرهنگی، اطلاع‌رسانی و گردشگری و نظارت بر تاسیسات گردشگری مشخص شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه در بخش فرهنگی علاوه‌ بر برنامه‌های مختلف فرهنگی نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌هایی نیز دایر می‌شود، اضافه کرد: اجرای برنامه‌های آئینی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای نوروز 93 به شمار می‌رود.

اجلی با اشاره به اینکه استان زنجان از نظر فرهنگی دارای آداب و رسوم و سنن ویژه‌ای است، بیان داشت: برنامه‌های آئینی و فرهنگی سبب جذب مسافران و معرفی فرهنگ استان خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه تهیه تابلوهای راهنمای گردشگری و ساماندهی فضاهای گردشگری از جمله برنامه‌‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان است، یادآور شد: ماندگاری و اقامت گردشگران و مسافران از مهم‌ترین اهداف این اداره کل محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر معرفی شده‌اند، ادامه داد: شهرداری‌ها، دستگاه‌های قضایی، اداره کل حمل و نقل و پایانه‌‌ها، اداره کل اوقاف و امور خیریه، جمعیت هلال‌احمر و... از جمله این اعضا به شمار می‌روند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان از آغاز بازدیدهای گروهی از واحدهای اقامتی در استان زنجان خبر داد و اذعان داشت: در حال حاضر این برنامه در دست اقدام است.

انتهای پیام/73006/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول