اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد گلستان خبر داد

جمع‌آوری بیش از 4 میلیارد ریال زکات در شهرستان مینودشت

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان از جمع‌آوری بیش از 4 میلیارد ریال زکات در شهرستان مینودشت خبر داد.

جمع‌آوری بیش از 4 میلیارد ریال زکات در شهرستان مینودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عباس حاجی‎اکبری صبح امروز در جلسه شورای زکات شهرستان مینودشت اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی به عنوان دبیرخانه زکات برای ترویج این سنت حسنه در بین اقشار مختلف تلاش‎های بسیاری را انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه با تلاش‎های انجام شده این استان در رتبه برتر جمع‎آوری زکات در سطح کشور قرار دارد، تصریح کرد: زکات جمع‌آوری شده در هر منطقه صرف نیاز مردم و عمران و آبادانی همان منطقه خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان با قدردانی از زحمات شورای زکات در شهرستان مینودشت گفت: در این شهرستان 4 میلیارد و 288 میلیون ریال زکات در سال جاری جمع‌آوری شده است.

310 میلیون ریال زکات تشویقی دولت به مینودشت

حاجی‌اکبری تصریح کرد: با توجه به زکات جمع‎آوری شده، دولت نیز مبلغ 310 میلیون ریال تشویقی برای این شهرستان در نظر گرفت که در بخش‎های حمایتی و عمرانی شهرستان هزینه شده است.

این مسئول با بیان اینکه در این سال 380 میلیون ریال نیز زکات فطره در این شهرستان جمع‎آوری شده، افزود: 3 میلیارد و 498 میلیون ریال از زکات جمع‎آوری شده و تشویقی دولت برای پروژه‌های عمرانی از قبیل مسجد، حسینیه، زینبیه و طرح‎های مشابه هزینه شده است.

وی در پایان ابراز داشت: همچنین 790 میلیون و 934 هزار ریال برای طرح‌های حمایتی از قبیل درمان، تحصیل، ازدواج، آزادی زندانیان (بدهکاران دیه غیر عمد) مسکن و سایر موارد حمایتی در شهرستان هزینه شده است.

انتهای پیام/83004/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول