اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ارشاد نهاوند خبر داد

هنرنمایی هنرمندان نهاوند در جشنواره موسیقی سنتی استان

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: هنرمندان نهاوندی امروز در شانزدهمین جشنواره موسیقی سنتی فجر استان، هنرنمایی می‌کنند.

هنرنمایی هنرمندان نهاوند در جشنواره موسیقی سنتی استان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند، میثم مرادی اظهار کرد: نهاوند همواره در رشته مختلف هنری و به خصوص موسیقی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی گفت: در حال حاضر دو آموزشگاه موسیقی در شهرستان فعال است و با وجود اساتید برجسته در این دو آموزشگاه، شاهد رشد روزافزون هنر موسیقی در نهاوند هستیم.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از حضور پررنگ هنرمندان این رشته در جشنواره موسیقی فجر استان خبر داد و افزود: احمد فضلی در رشته آواز، سهراب بحیرایی در بخش نوازندگی کمانچه، پیمان و داوود بیجنوند در رشته نوازندگی تنبور، مهدی سیاوشی در دف‌نوازی و بنفشه قربانی در رشته نوازندگی سنتور از جمله هنرمندان نهاوندی هستند که در شانزدهمین جشنواره موسیقی سنتی فجر استان حضور دارند.

وی از حضور گروه موسیقی "مهر" به سرپرستی احد نوابی در این جشنواره خبر داد و گفت: امروز جشنواره موسیقی فجر استان همدان شاهد هنرنمایی این هنرمندان خواهد بود.

مرادی کسب عناوین برتر در جشنواره‌های مختلف استان از جمله شعر و داستان را از افتخارات هنرمندان نهاوند عنوان کرد و افزود: برگزاری کارگاه‌های متعدد، استفاده از اساتید برجسته استان و کشور در این کارگاه‌ها و وجود ظرفیت بالا در بین هنرمندان، مهمترین دلایل پیشرفت در این شهرستان است.

انتهای پیام/89031/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول