اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن موسیقی شهرضا:

برگزاری همایش‌های موسیقی باید مبتنی با ارزش‌های فرهنگی جامعه باشد

رئیس انجمن موسیقی شهرضا گفت: برگزاری همایش‌های متعدد موسیقی باید مبتنی بر رعایت اخلاق اسلامی و پرهیز از ورود محتوای ضدارزشی و غیرفرهنگی در این حوزه متمرکز باشد.

برگزاری همایش‌های موسیقی باید مبتنی با ارزش‌های فرهنگی جامعه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، ناصر پورحسین  با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: تجربه‌های درخشان در زمینه برگزاری چندین برنامه و همایش بزرگ در حوزه موسیقی طی سال‌جاری در شهرضا حاکی از وجود زیرساخت‌های مطلوب فرهنگی و اجتماعی در سطح این دیار دارد و باید از این ظرفیت عظیم مردمی حداکثر استفاده لازم را داشته باشیم.

وی بیان داشت: موسیقی به عنوان یک هنر فاخر و اصیل مطرح است و مردم فرهیخته شهرضا در طول چندین دهه گذشته ضمن تلاش برای فراگیری ظرایف این هنر سترگ همواره بر رعایت موازین و اصول ایرانی و اسلامی در این عرصه خطیر اهتمام داشته‌اند.

رئیس انجمن موسیقی شهرضا با اشاره به اینکه برگزاری برنامه‌های بزرگ در حوزه موسیقایی با همکاری و تعامل مجموعه مسئولان و متولیان حوزه فرهنگ اجرایی شده است، افزود: روند مداوم اجرای همایش‌های موسیقیایی طی سال‌جاری در شهرضا حاکی از وجود آمادگی‌های اجتماعی در این حوزه است و البته افتتاح مجتمع فرهنگی، هنری شهید مدرس نقش بسزایی در تحقق این امر مهم داشته است.

وی اضافه کرد: برگزاری همایش‌های متعدد موسیقی باید مبتنی بر رعایت اخلاق اسلامی و پرهیز از ورود محتوای ضدارزشی و غیرفرهنگی در این حوزه متمرکز باشد..

پورحسین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ایجاد فضای شادابی و نشاط در جامعه از مهم‌ترین تاکیدات مسئولان کشور به شمار می‌رود، بیان کرد: موج گسترده استقبال مردم شهرضا و شهرهای اطراف از همایش‌های موسیقی موید نیازمندی جامعه به ارائه برنامه‌های سالم و همخوان با روحیه ایرانی، اسلامی دارد و امیدواریم در سال آینده شاهد تداوم این برنامه‌های سازنده باشیم.

وی در ادامه با اشاره به حضور گروه موسیقی رهاب در شهرضا و استقبال  گسترده مردمی از برنامه این مجموعه خاطر نشان کرد: پارسا حسن‌دخت به عنوان خواننده این گروه فعالیت کرد و سیامک بهبهانی، جعفر قاضی عسگر، یوسف شریداوی، مهرزاد اعظمی‌کیا، مسیح مردیها و محمد شجاعی به عنوان سایر اعضا به هنرنمایی در جمع هنردوستان شهرضایی پرداختند.

رئیس انجمن موسیقی شهرضا با اشاره به اینکه این برنامه بزرگ در دو بخش اجرا شد، بیان داشت: بخش نخست این برنامه در مایه شور و دشتی و بخش دوم در قالب همایون و بیات اصفهان اجرا شد و براساس وظیفه باید از تلاش‌های مداوم آقای حسن‌راد به عنوان مدیر برنامه و تهیه‌کننده قدردانی کنیم.

وی گفت: در حال حاضر جمع قابل توجهی از هنرمندان موسیقی در شهرضا آمادگی خود را برای اجرای برنامه‌های فاخر موسیقایی اعلام کرده‌اند که انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاهد تحقق این مهم باشیم.

انتهای پیام/63011/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول