اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هنری و سینمایی اداره ارشاد هرمزگان:

هدف از اجرای آثار فجر در هرمزگان حمایت از موسیقی بومی است

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: هدف اصلی از اجرای جشنواره موسیقی فجر در هرمزگان حمایت از موسیقی بومی و سنتی است.

هدف از اجرای آثار فجر در هرمزگان حمایت از موسیقی بومی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی نیرومند شب گذشته در حاشیه مراسم آغاز به کار جشنواره موسیقی فجر با بیان اینکه در جشنواره موسیقی فجر در هرمزگان بخش‌های مختلف موسیقی از جمله سنتی، آیینی، پاپ و بومی اجرا می‌شود، گفت: علاوه بر گروه‌های موسیقی استان هرمزگان در این جشنواره گروه بوم و بر از تهران و گروه موسیقی بانوان تروند از اصفهان نیز اجرای موسیقی خواهند داشت.

وی با اشاره به قدمت موسیقی در استان هرمزگان ادامه داد: این جشنواره با رویکرد حمایت از موسیقی بومی و سنتی استان هرمزگان برای نخستین بار در این استان در حال برگزاری است که گروه‌های مطرح موسیقی بومی هرمزگان نیز در آن حضور دارند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با بیان اینکه بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر از 26 بهمن تا اول اسفند ماه در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: بلیت فروشی این جشنواره نیز در محل‌های اعلام شده و همچنین در محل تالار شهید آوینی بندرعباس و به صورت اینترنتی انجام می‌شود و برای استفاده تمامی اقشار مردم بلیت‌های جشنواره با 60 درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

گفتنی است، در نخستین روز این جشنواره گروه‌هایی همچون رزیف از بندرکنگ، لیوا از جزیره هرمز، دلوش از بندرلنگه و مارگیر از میناب به اجرای موسیقی آیینی و سنتی استان هرمزگان پرداختند که با استقبال مناسب مردم همراه بود.

انتهای پیام/88001/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول