اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته اول اسفند ماه

برترین‌های کاراته قم در مسابقات قهرمانی بانوان کشور به میدان می‌روند

برترین بانوان کاراته‌کا قمی از هفته آینده در پیکارهای کاراته قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی اعزامی به مسابقات برون‌مرزی با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

برترین‌های کاراته قم در مسابقات قهرمانی بانوان کشور به میدان می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بانوان کاراته‌کای قمی هفته آغازین اسفند ماه در پیکارهای کاراته قهرمانی بانوان کشور در حالی با حریفان خود برای کسب عناوین برتر به رقابت می‌پردازند که انتظار از بانوان کاراته‌کا کسب مدال‌های رنگارنگ از این رقابت‌هاست.

در حالی که کاراته در سالیان اخیر در استان قم همواره در بخش مبارزه سرآمد بوده و کاراته‌کاران قمی کمتر در بخش کاتای این رشته ورزشی فروغ داشته‌اند، این بار نیز در بخش مبارزه بانوان کاراته‌کا قصد دارند در پیکارهای قهرمانی کشور توانمندی خود را به رخ بکشند.

این در حالی است که در کاراته بانوان قم در بخش مبارزه کارهای بنیادی و اساسی خوبی صورت گرفته است و بانوان کاراته‌کای قم قصد دارند با حضور در مسابقات مختلف استعدادهای کاراته استان قم را بیش از پیش در جدال با برترین‌های کشور نمایان کنند.

در چند سال گذشته کاراته قم در رقابت‌های قهرمانی کشور نتایج خوبی کسب کرده و عملکرد خوب کاراته‌کاران قمی موجب شده تا قم یکی از موفق‌ترین استان‌های کشور در این رشته باشد و برای تداوم این موفقیت قرار است امسال تیمی قوی‌تر راهی رقابت‌های کاراته قهرمانی بانوان کشور شود تا با برترین‌های کشور رقابت کند.

کاراته‌کاران قمی در حالی راهی رقابت‌های کاراته قهرمانی بانوان کشور می‌شوند که این مسابقات به سبب اینکه کادر فنی تیم ملی کاراته به دقت نظاره‌گر عملکرد کاراته‌کاران شرکت‌کننده است، از سطح بسیار بالایی برخوردار خواهد بود و مدعیان از استان‌های مختلف در آن حضور دارند.

در واقع دلیل دیگر اهمیت این دوره از مسابقات کاراته قهرمانی بانوان کشور این است که برترین‌ها به اردوی تیم ملی کاراته کشورمان دعوت می‌شوند تا زیر نظر مربیان تیم ملی خود را برای حضور در مسابقات بین‌المللی، آسیایی و جهانی آماده کنند.

طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته کشورمان، آغاز مسابقات کاراته قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی با شرکت برترین‌های استان‌های مختلف در هفته اول اسفند ماه خواهد بود و بانوان کاراته‌کای قمی نیز به این مسابقات اعزام می‌شوند.

در این مسابقات که به میزبانی هیئت کاراته استان فارس و در شهر شیراز به انجام خواهد رسید، تیم کاراته بانوان قم در اوزان مختلف بخش مبارزه دارای کاراته‌کاران آماده و با انگیزه‌ای است و با هدف کسب مدال به مصاف حریفان خود می‌رود، ضمن اینکه برترین‌های رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان انتخابی کاراته قم نیز قرار است به رقابت‌های کاراته بخش آقایان قهرمانی کشور که به میزبانی هیئت کاراته استان مازندران به انجام می‌رسد، اعزام شوند.

انتهای پیام/78002/ر40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول