اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی‌پوش ایثار قم:

هدف ایثار قم قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر است

ملی‌پوش تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم گفت: هدف تمام اعضای تیم ایثار اعم از کادر فنی و بازیکنان این تیم قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور است.

هدف ایثار قم قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر است

حسن عبدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بازی‌های مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور دشواری خاص خود را دارد به خصوص اینکه رقابت برای کسب قهرمانی به حساسیت این بازی اضافه می‌کند اما تیم ما از هر نظر آماده حضور موفق و پرقدرت در بازی‌های این مرحله است.

وی ادامه داد: با توجه به معاف بودن تیم ایثار قم از حضور در مرحله پلی آف مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور، در مجموع وضعیت خوبی داریم و در اردوی آماده‌سازی خوب و به موقعی که پیش از شروع بازی‌های مرحله نهایی در حال برگزاری است، وضعیت بهتری نیز پیدا کرده‌ایم.

عبدی با اشاره به رویارویی تیمش با تیم سه حریف پرقدرت در مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر بیان کرد: همه مسابقات مرحله نهایی دارای حساسیت و اهمیت هستند و ما در اردوی تدارکاتی خود شیوه بازی با تمام آنها را تمرین می‌کنیم.

ملی‌پوش تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم با بیان اینکه بازی‌های دشواری را برابر داداشی کهریزک، پیام ارتباطات اصفهان و هیئت مرکزی پیش رو داریم، تاکید کرد: ما سال گذشته نیز در همین مرحله با همین سه تیم بازی کرده‌ایم و به خوبی از آنها شناخت داریم.

وی ادامه داد: نمی‌توان روی برد و باخت در یک بازی حساب خاصی باز کرد زیرا در نهایت تیمی موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر می‌شود که بتواند در مجموع هر سه بازی در نتیجه‌گیری خوب عمل کند، ما خوشبختانه امسال شانس قهرمانی بسیار بالایی داریم.

عبدی ابراز داشت: ما در مرحله گروهی بازی‌های بسیار سختی با حریفان داشتیم که یکی از آنها هیئت مرکزی بود و حالا همین تیم در مرحله نهایی یکی از حریفان ما خواهد بود، ضمن اینکه کادر فنی با تهیه فیلم از بازی‌های دو تیم پیام ارتباطات اصفهان و داداشی کهریزک به خوبی از آنها شناخت پیدا کرده‌اند و تمرینات ویژه این دو بازی نیز در اردوی آماده‌سازی تیم بارها مرور شده است.

وی خاطرنشان کرد: تک تک بازی‌های مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر به سبب اینکه ما می‌خواهیم قهرمانی این فصل خود را کسب کنیم دارای حساسیت‌های زیادی است بنابراین با اطلاعات و آنالیز دقیق از هر سه تیم آماده کسب نخستین قهرمانی در لیگ برتر هستیم.

ملی‌پوش تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم تاکید کرد: ما بعد از اینکه توانستیم تیم صدرنشین گروه دوم مرحله مقدماتی شویم و به عنوان نخستین تیم به مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر صعود کنیم، حالا آماده هستیم تا با انگیزه و روحیه بسیار بالایی در مقابل تیم‌های داداشی، پیام ارتباطات و هیئت مرکزی قرار بگیریم و در این دیدارها موفق ظاهر می‌شویم.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم بازی‌های خود در مرحله نهایی پیکارهای لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را از سوم تا پنجم اسفند ماه در اصفهان برگزار می‌کند.

انتهای پیام/78002/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول