اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:

حفظ بازارهای موجود از مهم‌ترین اولویت‌های اتاق زنجان است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: حفظ بازارهای جهانی موجود از مهم‌ترین اولویت‌های اتاق بازرگانی استان زنجان به شمار می‌رود.

حفظ بازارهای موجود از مهم‌ترین اولویت‌های اتاق زنجان است

غلامحسین جمیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در سال‌جاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان در زمینه پذیرش هیئت‌های تجاری از سایر کشورها دچار چالش شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌ها در زمینه پذیرش و اعزام هیئت‌های تجاری برای سال آینده متفاوت خواهد شد، خاطرنشان کرد: در مجموع هیئت‌های خوبی نیز توسط این اتاق به کشورهای مختلف اعزام شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه تعامل با سفرا و سفارت‌خانه‌های دولت‌های مورد توجه مقاصد تجاری زنجان یکی از مهم‌ترین کارهایی است که مورد توجه اتاق بازرگانی قرار گرفته، تصریح کرد: در شورای مشترک ایران و ترکیه، زنجان نیز حضور بسیار پر رنگی داشت.

جمیلی با اشاره به اینکه به تونس به عنوان یکی از بازارهای مهم و خوب توجه شده، ادامه داد: کشور روسیه نیز در زمینه صنایع معدنی مورد توجه قرار گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه آخرین هیئت تجاری از استان زنجان به کشور تونس اعزام شده، یادآور شد: این کشور دروازه آفریقا بوده و نزدیک‌ترین کشور به اروپا محسوب می‌شود و از این نظر مورد توجه استان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اشتراکات بین دو کشور و مناسبات سیاسی بین تونس و ایران می‌تواند ظرفیت همکاری استان را افزایش دهد، بیان داشت: رویکرد اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان در زمینه تجارت خارجی که از مهم‌ترین وظایف نیز به شمار می‌رود فقط حفظ بازارهای موجود و توسعه بازارهای فعلی است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان ابراز داشت: اگر در زمینه حفظ بازارهای موجود موفق شدیم به دنبال جذب و شناسایی فرصت‌های جدید می‌رویم.

جمیلی متذکر شد: اگر به دنبال مقاصد جدید در کشورهایی که هنوز برای استان زنجان ناشناخته است، باشیم و از طرفی در بازارهای موجود عملکرد مناسبی نداشته باشیم هرگز در اهداف خود موفقیتی کسب نخواهیم کرد.

این مسئول با تاکید بر اینکه در مرحله نخست باید بازارهای موجود را حفظ کنیم، اذعان داشت: پس از اطمینان از حفظ این بازارها، باید به دنبال فرصت‌های جدید بود.

انتهای پیام/73006/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول