اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول برگزاری مسابقات کشوری کیک‌بوکسینگ خبر داد

حضور 180 فایتر در مسابقات کمربند طلایی کیک‌بوکسینگ کشور

مسئول برگزاری مسابقات کشوری کمربند طلایی کیک‌بوکسینگ گفت: 180 فایتر از 10 استان کشور در 33 وزن و چهار رده سنی در مسابقات کمربند طلایی کیک‌بوکسینگ کشور که به میزبانی آمل برگزار شد، شرکت داشتند.

حضور 180 فایتر در مسابقات کمربند طلایی کیک‌بوکسینگ کشور

علی‌اصغر باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل بیان داشت: مسابقات کمربند طلایی کیک‌بوکسینگ کشور روز شنبه به میزبانی آمل در سالن‌های ورزشی قدیر و خانه بوکس برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این جام با نام و یاد مرحوم محمد عاکف مدال‌آور کشورمان در مسابقات متعدد جهانی و بین‌المللی برگزار شد، گفت: مرحوم محمد عاکف یکی از رزمی‌کاران طالشی کشورمان بود که چندین سال در آمل فعالیت داشت و در اردوی تیم ملی با توجه به فشار حین تمرین دچار ایست قلبی شد.

باقری با اشاره به نبرد 180 فایتر 10 استان کشور که به مدت یک روز در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در 33 وزن تلاش داشتند، ادامه داد: هدف اصلی ما از برگزاری این مسابقه ایجاد اتحاد، همدلی و دوستی بیشتر بین رزمی‌کاران سراسر کشور بوده است.

مسئول برگزاری مسابقات کشوری کمربند طلایی کیک‌بوکسینگ با نام بردن اسامی استان‌های شرکت‌کننده در این مسابقات تصریح کرد: استان‌های مازندران، کرمانشاه، گیلان، فارس، گلستان، تهران، قزوین، اصفهان، لرستان و کردستان در این مسابقات با رقبای خود مبارزه داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این مسابقات استان مازندران، کرمانشاه و گلستان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

باقری با تاکید اینکه 40 کمربند طلایی در این مسابقات توزیع شد، گفت: 33 کمربند طلایی به نفرات برتر اوزان مختلف اختصاص یافت و هفت کمربند طلایی نیز به مربیان، پیشکسوتان، قهرمانان جهان در رشته‌های مختلف ورزشی به همراه تندیس اهدا شد که در این بین از کمیل قاسمی کشتی‌گیر مدال‌آور جهانی کشورمان تجلیل شد.

انتهای پیام/86012/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول