اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محمدزاده در گفت‌و‌گو با فارس:

کیک‌‌بوکسینگ‌کاران مدال‌آور قم به تیم ملی دعوت می‌شوند

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: کیک‌بوکسینگ‌کاران مدال‌آور قم از پیکارهای قهرمانی کشور به تیم ملی کیک‌‌بوکسینگ دعوت خواهند شد.

کیک‌‌بوکسینگ‌کاران مدال‌آور قم به تیم ملی دعوت می‌شوند

جواد محمدزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: خوشبختانه کیک‌بوکسینگ‌کاران جوان قم با آمادگی بسیار مطلوب در مسابقات کیک‌‌بوکسینگ قهرمانی جوانان کشور حضور یافته و با مبارزات دیدنی و تماشایی چشم‌ها را به خود خیره کردند.

وی ادامه داد: در جریان دومین دوره مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی جوانان کشور، رزمی‌کاران استان قم بالاتر از تمام تیم‌های شرکت کننده با کسب مدال‌های رنگارنگ و مبارزات فنی، توانستند سکوی قهرمانی این مسابقات را به دست بیاورند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: در این مسابقات 2 روزه که با حضور 170 رزمی‌کار از 21 استان کشور در سالن شهید رجایی دانشگاه پیام‌نور قزوین برگزار شد، رزمی‌کاران استان قم با کسب هشت مدال طلا، نقره و برنز به کار خود پایان دادند.

وی با بیان اینکه سطح رقابت‌ها بسیار بالا بود، تصریح کرد: جدال بر سر کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها خیلی نزدیک و حساس بود و در این بین تیم‌های مازندران و قم رقابت تنگاتنگی را برای کسب این عنوان داشتند تا اینکه رزمی‌کاران تیم قم موفق شدند گوی سبقت را از مازندرانی‌ها بربایند.

محمدزاده عنوان کرد: خوشبختانه در پایان این دوره از مسابقات تیم قم با کسب چهار نشان طلا، سه نقره و 2 برنز در نهایت بر سکوی قهرمانی قرار گرفت و تیم جوانان مازندران با کسب سه نشان طلا، یک نقره و 2 برنز عنوان نایب‌قهرمانی را تصاحب کرد.

وی با بیان اینکه تیم خوزستان نیز با کسب یک نشان طلا، سه نقره و سه برنز عنوان چهارمی این رقابت‌ها را به دست آورد، افزود: پیکار کیک‌بوکسینگ‌کاران شرکت کننده در مسابقات قهرمانی جوانان کشور بسیار نزدیک و فنی بود و تا پایان برگزاری این رقابت‌ها به راحتی امکان شناسایی تیم قهرمان وجود نداشت.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم تصریح کرد: دومین دوره مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور نخستین دوره برگزاری این رقابت‌ها پس از 6 سال بود که انصافاً از سطح خیلی خوبی هم برخوردار بود و همه تیم‌ها با آمادگی بالایی در این مسابقات شرکت کرده بودند.

وی با اینکه رزمی‌کاران تیم‌های شرکت‌کننده در دومین دوره مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور از نظر فنی در سطح بالایی بودند، اظهار کرد: البته تیم‌ها با آمادگی بالا رزمی‌کاران خوبی را به این مسابقات اعزام کرده بودند و عملاً همین امر موجب شده بود تا این مسابقات در بالاترین سطح خود برگزار شود ولی خوشحالم که تیم قم یک سر و گردن بالاتر از سایر رقبا بود و بر سکوی قهرمانی تکیه زد.

محمدزاده با اشاره به اینکه نفرات برتر این مسابقات جواز حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی کیک‌بوکسینگ جوانان کشورمان را کسب کرده‌اند، عنوان کرد: تمام تلاش ما این بوده است که بهترین رزمی‌کاران جوان کشور در بخش کیک‌بوکسینگ را شناسایی کنیم تا در سال‌های آینده یک پشتوانه مناسب و ارزشمند برای تیم ملی بزرگسالان کشورمان داشته باشیم.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول