اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت در 10 وزن

برترین کیک بوکسینگ‌کاران نوجوان قم معرفی شدند

برترین کیک بوکسینگ‌کاران نوجوان در پایان پیکارهای گرامیداشت دهه فجر در قم معرفی و تجلیل شدند.

برترین کیک بوکسینگ‌کاران نوجوان قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در ادامه برگزاری رقابت‌های استانی و در تلاش برای شناسایی استعدادهای کیک بوکسینگ قم برای تشکیل تیم‌های قوی و مدعی به منظور شرکت در پیکارهای قهرمانی کشور، رقابت‌های کیک بوکسینگ نوجوانان قم برگزار شد.

این رقابت‌ها فرصتی بود تا بار دیگر کیک بوکسینگ به عنوان یکی از رشته‌های رزمی که در قم طرفداران زیادی دارد، برترین‌های رده سنی نوجوانان خود را شناسایی کرده و در عرصه قهرمانی حضور موفق و پررنگی داشته باشد.

این در حالی است که این رشته ورزشی در کنار دیگر رشته‌های زیر مجموعه هیئت ورزش‌های رزمی و ورزش‌های جودو، کاراته، تکواندو و ووشو در قم جزو رشته‌های ورزشی پرطرفدار به شمار می‌روند و باشگاه‌های فعالی نیز در این رشته مشغول تربیت نوجوانان و جوانان قمی هستند.

هیئت ورزش‌های رزمی استان قم به ریاست جواد محمدزاده در دوره جدید چهار ساله خود سعی می‌کند با اجرای فعالیت‌های جدی همچنان در توسعه این رشته ورزشی حرکت کرده و در تمام رده‌های سنی حضوری فعال در مسابقات قهرمانی کشور داشته باشد.

در پایان رقابت‌های رده سنی نوجوانان مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی قم که در خانه ورزش‌های رزمی قم به انجام رسید، در وزن منهای 32 کیلوگرم حسین امیران برنده بازی نهایی بود و این کیک بوکسینگ‌کار آینده‌دار قهرمان شد.

در مسابقات وزن منهای 36 کیلوگرم کیک بوکسینگ نوجوانان قم برنده دیدار پایانی این رقابت‌ها امیرحسین جواهریان بود و وی قهرمان شد در حالی که در وزن منهای 39 کیلوگرم این پیکارها محمدجواد احمدلو در دیدار نهایی موفق به شکست حریف شد تا قهرمان این وزن لقب بگیرد.

در وزن منهای 42 کیلوگرم مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی رده سنی نوجوانان قم امیرحسین احمدیان با شکست تمام حریفان خود در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد در حالی که در وزن منهای 45 کیلوگرم مقام نخست به سید مهدی حسینی رسید.

در وزن منهای 48 کیلوگرم کیک بوکسینگ قهرمانی نوجوانان قم بهنام حیدری رتبه نخست را به دست آورد و قهرمان شد ضمن اینکه در وزن منهای 52 کیلوگرم این پیکارها عنوان قهرمانی به حمیدرضا جعفری اختصاص پیدا کرد.

در وزن منهای 56 کیلوگرم مسابقات جام فجر کیک بوکسینگ قم مهدی کلایی حریفان خود را شکست داد و جشن قهرمانی گرفت در حالی که در وزن منهای 60 کیلوگرم مهدی خراسانی با عبور از سد تمام حریفان به مقام نخست دست یافت و در وزن به اضافه 60 کیلوگرم مصطفی امیربیرامی موفق به کسب مقام قهرمانی این پیکارها شد.

انتهای پیام/2258/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول