اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین معاون آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران:

شهدای آماد به سقای کربلا تاسی کردند

جانشین معاون آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران گفت: رزمندگان اسلام و شهدای آماد و پشتیبانی در دفاع مقدس به ساقی تشنه لب کربلا حضرت ابوالفضل العباس‌ (ع) تاسی کردند.

شهدای آماد به سقای کربلا تاسی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، محمد آذین در حاشیه دومین یادواره شهدای آماد و پشتیبانی سپاه علی بن ابیطالب (ع) گفت: مسئول تدارکات لشکر امام حسین (ع) در روز عاشورا، حضرت ابوالفضل العباس (ع) بود و رزمندگان سپاه اسلام و شهدای تدارکات و پشتیبانی افتخارشان این بود که همانند علمدار کربلا، یگان‌های رزم را پشتیبانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه آن حضرت برای رساندن آب به خیمه‌ها مسیر دشوار رزمگاه تا شریعه فرات را با شجاعت تمام طی کردند و خود آب ننوشیدند، افزود: رزمندگان یگان آماد و پشتیبانی نیز حضرت ابوالفضل(ع) را الگوی خود قرار دادند و با رمز یا ابوالفضل (ع) و عبور از مسیرهای خطرناک، آذوقه و مایحتاج را به خطوط مقدم و رزمندگان اسلام رساندند و گاهی در مسیر حرکت، به فیض عظیم شهادت نائل می‌شدند.

جانشین معاونت آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران افزود: نقش رزمندگان اسلام و شهدای یگان آماد با نقش حضرت ابوالفضل (ع) در پشتیبانی از خیمه‌ها و حمایت از ولی خدا عجین شده بود و این نقش، در رگ و خونشان جاری بود.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول