اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیروان:

اتحادیه‌های صنفی نظارت بر بازار را ‌آغاز کنند

فرماندار شیروان با اشاره به در پیش بودن خریدهای نوروزی و جلوگیری از گران‌فروشی‌های احتمالی گفت: اتحادیه‌های صنفی و بازاریان باید با ایجاد یک ساز و کار مناسب، نظارت را راساً بر بازار آغاز کنند.

اتحادیه‌های صنفی نظارت بر بازار را ‌آغاز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان عباسعلی صفایی بعد از ظهر امروز در نشست با روسای اتحادیه‌های این شهرستان بیان داشت: شما باید طوری در جامعه برنامه‌ریزی و حرکت کنید که اعتماد دوچندان مردم را نسبت  به خود داشته باشید.

نماینده عالی دولت در شیروان تصریح کرد: به همین منظور بازاریان می‌بایست نظارت را ابتدا از خود آغاز کنند که به طور حتم این رویکرد به نفع بازار و مردم است.

وی خطاب به مسئولان اتحادیه‌های صنفی شیروان گفت: برای افرادی پروانه کسب صادر کنید که شایستگی آن‌را داشته باشند و مردم به آنان اعتماد بکنند.

صفایی همچنین فرهنگ سازی ترافیکی، راه اندازی بازار سرمایه گذاری پایدار و تنظیم بازار توسط اصناف شهرستان را مورد تاکید قرار داد.

فرماندار شیروان همچنین حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22بهمن را برشمرد و اضافه کرد: این حضور نوعی دهن کجی به دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی بود.

به گزارش فارس، در این دیدار روسای اتحادیه‌های صنفی  به مشکلات  کاری اعم از تسهیلات بانکی،مالیات ،تأمین اجتماعی،افزایش عوارض صنوف از سوی شهرداری ،عدم خرید توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی از سطح شهرستان پرداختند که فرماندار برای رفع پیگیری و رفع این مشکلات قول مساعد داد.

به گزارش فارس، در شهرستان 170هزار نفری شیروان 4 هزار و 500 واحد صنفی در قالب 30 اتحادیه فعالیت دارند.

انتهای پیام/63002/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول