اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نماینده ولی فقیه در سپاه:

سپاه دلیل‌ هراس آمریکا از حضور در خلیج فارس است

معاون فرهنگی و تبلیغات نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: اگر آمریکا از حضور در منطقه خلیج فارس و دریای عمان هراس دارد دلیل‌ آن سپاه است چراکه سپاه با اتکا به ولایت مطلقه فقیه در همه عرصه‌ها دشمن‌شکن و قوی ظاهر می‌شود.

سپاه دلیل‌ هراس آمریکا از حضور در خلیج فارس است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار محمدعلی آسودی ظهر امروز در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن کریم و چهارمین همایش منزلت نماز سپاه حضرت صاحب‌الامر (عج) استان قزوین که در حسینیه شهید مطهری سپاه این استان برگزار شد، اظهار داشت: اگر آمریکا از حضور در منطقه خلیج فارس و دریای عمان هراس دارد دلیل‌ آن سپاه است، چراکه سپاه با اتکا به ولایت مطلقه فقیه در همه عرصه‌ها دشمن‌شکن و قوی ظاهر می‌شود.

معاون فرهنگی و تبلیغات نماینده ولی فقیه در سپاه با ویژه خواندن فرهنگ اهتمام به نماز در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: نماز در زمان جنگ از جایگاه خاصی در میان رزمندگان برخوردار بود.

آسودی ادامه داد: رزمندگان با آمادگی لازم، قبل از اذان آماده ادای این فریضه الهی می‌شدند.

وی اضافه کرد: با نگاهی به سیره علما و بزرگان دین و حتی وصیت‌‌‌‌‌‌‌نامه شهدا به این نتیجه می‌رسیم که تمام این بزرگان به نماز به عنوان یک موهبت خاص الهی نگاه کرده‌اند و همگان را به ادای این فریضه توصیه کرده‌اند.

معاون فرهنگی و تبلیغات نماینده ولی فقیه در سپاه به آیه‌ای از قرآن کریم اشاره و تصریح کرد: قرآن علاوه بر اینکه بر نماز خواندن توصیه می‌کند بر مراقبت بر نماز نیز توصیه و تأکید می‌کند و باید توجه داشت که مواظبت از نماز بحث بسیار مهم و کلیدی است.

آسودی اضافه کرد: تا زمانی که در پشت مقام معظم رهبری حرکت می‌کنیم دشمنی استکبار پیچیده‌تر و عمیق‌تر می‌شود و با تأسی به فرامین ایشان می‌توانیم مثل همیشه دشمن را مأیوس کنیم.

این مسئول عنوان کرد: ما باید خود را برای شرایط سخت‌‌تر، پیچیده‌تر و گسترده‌تری آماده کنیم و با قرار گرفتن در پشت نایب امام زمان (عج) استکبار را ناامید کنیم.

در پایان این مراسم از بیش از 114 نفر از فعالان نماز، برگزیدگان مسابقات قرآن و طرح الحافظون سپاه صاحب‌الامر استان قزوین تجلیل شد.

انتهای پیام/2667/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول