اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس مطرح کرد

ضرورت ورود بخش خصوصی به طرح‌های سرمایه‌گذاری

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس گفت: باید از توان بخش خصوصی در طرح‌های سرمایه‌گذاری استفاده کرد.

ضرورت ورود بخش خصوصی به طرح‌های سرمایه‌گذاری

به گزارش خبرگزاری فارس از دیواندره، سیداحسن علوی امشب در نشست با فرماندار دیواندره، اظهار داشت: سرمایه‌گذاری و توسعه یکی از اولویت‌های نظام اسلامی در مناطق محروم است لذا باید زمینه لازم برای ورود بخش خصوصی به اقدامات سرمایه‌گذاری و توسعه‌ای را فراهم کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر بتوانیم سرمایه بخش خصوصی را وارد پروژه‌های شهرستان نماییم، ضمن پیشرفت و اتمام پروژه‌ها، توسعه نیز صورت می‌گیرد و شغل‌های پایدار ایجاد خواهد شد.

علوی با اشاره به نیمه‌کاره بودن استخر شنای شهرستان دیواندره، گفت: عملا برای توسعه و پیشرفت شهرستان باید از بخش خصوصی دعوت شود و برای تکمیل استخر شنا هم اگر از سرمایه‌گذار بخش خصوصی استفاده شود، این پروژه در کمترین زمان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی همچنین بر استفاده از نیروهای بومی در مسئولیت‌های مختلف تاکید کرد و گفت: پرورش نیروهای توانا و متخصص از نیازهای ضروری است و با این کار می‌توان از نیروهای متخصص بومی و مسئولیت‌پذیر در بدنه ادارات برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم استفاده کرد.

40 درصد مسئولان دیواندره ترددی هستند

فرماندار دیواندره هم در این نشست گفت: همدلی و همفکری خوبی بین مسئولان شهرستان وجود دارد و همین موضوع موجب پیشرفت کارها و توسعه همه‌جانبه دیواندره خواهد شد.

سعدی نقشبندی اظهار داشت: اما متاسفانه برخی از مسئولین این شهرستان کم‌کاری و رفع تکلیف می‌کنند و این متوجه مدیران کل ادارات استان است که باید مدیرانی مسئولیت‌پذیر برای خدمت در شهرستان‌ها انتخاب کنند.

وی گفت: پیشرفت و توسعه نیاز به انسجام و نیروهای کارآمد و مسئولیت‌پذیر دارد در صورتی که 40 درصد از مسئولان و 45 درصد از معلمان شهرستان دیواندره ترددی هستند.

فرماندار دیواندره اظهار داشت: در صورتی که از نیروهای بومی شهرستان برای مدیریت ادارات استفاده شود از بار مشکلات کاسته شده و خدمت‌رسانی به مردم تسهیل می‌یابد.

انتهای پیام/79005/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول