اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شطرنج همدان خبر داد

معرفی برترین‌های شطرنج سریع هفتگی همدان

رئیس هیئت شطرنج همدان از معرفی برترین‌های شطرنج سریع هفتگی استان خبر داد.

معرفی برترین‌های شطرنج سریع هفتگی همدان

احمد علی‌بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس همدان اظهار داشت: بر اساس تقویم سالانه هیئت شطرنج در هر هفته مسابقات سریع در سطح استان برگزار می‌شود که نفرات برتر آن هر هفته معرفی می‌گردند.

وی افزود: رقابت مستمر و هفتگی باعث بالارفتن کیفیت بازی اعضای تیم‌های منتخب استان خواهد شد و یکی از خصوصیات‌های مسابقات سریع افزایش قدرت بازیکنان در رشته شطرنج خواهد بود.

رئیس هیئت شطرنج همدان اضافه کرد: در مسابقات این هفته که در خانه شطرنج استان برگزار شد در پایان هفت دور رقابت بسیار نزدیک و دیدنی محمدرضا ولدی موفق شد با کسب 6 امتیاز به عنوان نخست دست پیدا کرد.

وی ابراز داشت: در پایان رقابت‌های این هفته امیر علوی با کسب 5.5 امتیاز نایب قهرمان شد و میلاد شهابی با کسب پنج امتیاز به عنوان سومی بسنده کرد.

علی‌بابایی یادآور شد: در ادامه حامد منوچهری با کسب پنج امتیاز و عملکرد ضعیف‌تر چهارم شد و همچنین شایان رحمتیان و ساسان علی‌بابایی که از نوجوانان خوب استان محسوب می‎شوند در جایگاه پنجم و ششم قرار گرفتند.

انتهای پیام/89020/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول