اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شطرنج همدان خبر داد

شطرنج‌بازان همدانی در راه مسابقات قهرمانی کشور

رئیس هیئت شطرنج استان همدان از اعزام شطرنج‌بازان همدانی در رده‌های مختلف سنی به مسابقات قهرمانی شطرنج کشور در شهرهای قزوین، رشت و بوشهر خبر داد.

شطرنج‌بازان همدانی در راه مسابقات قهرمانی کشور

احمد علی‌بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس همدان اظهار داشت: بعد از انجام مسابقات انتخابی استان همدان در سه رده سنی و در بخش بانوان و آقایان شطرنج‌بازان برتر به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

وی افزود: در بخش بانوان مرجان عربی، هلیا آل‌طه، پارمیدا قزاقی، نشمیل کلوندی، ستایش شایانی و الهه زرین‌کلام در رده‌های مختلف سنی و نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی قزوین خواهند بود.

رئیس هیئت شطرنج استان همدان اضافه کرد: این مسابقات ویژه بانوان از روز پنجشنبه مورخ هشتم اسفند ماه سال جاری در قزوین و در هر رده در 9 دور به روش سوئیسی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس قانون فدراسیون در مسابقات قهرمانی کشور در صورتی که تعداد شرکت‌کنندگان از 127 نفر بیشتر باشد مسابقات این رده در 11 دور برگزار خواهد شد.

علی‌بابایی ابراز داشت: مسابقات بخش آقایان در رده‌های مختلف سنی در دو استان گیلان و بوشهر برگزار خواهد شد که تیم کاملی از استان در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

وی یادآور شد: کیان غلامی، محمدیاسین جعفری، علی‌شعبان جهانیان و آرمین نظری نفرات اعزامی به مسابقات گیلان خواهند بود.

رئیس هیئت شطرنج استان همدان گفت: مسابقات از روز چهار‌شنبه هفتم اسفندماه در رشت و به میزبانی هیئت شطرنج استان گیلان در 9 دور به روش سوئیسی برگزار خواهد شد.

وی در مورد اعزام تیم دوم بخش آقایان به مسابقات بوشهر گفت: خشایار ساعی، سینا کوروند، علی ایوکی و ساسان علی‌بابایی نفرات اعزامی به مسابقات بوشهر خواهند بود.

علی‌بابایی گفت: این مسابقات نیز هفتم اسفندماه در بوشهر در 9 دور و به روش سوئیسی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89020/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول