اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان روشندل شطرنج جهان:

وعده‌های استخدام رسمی قهرمانان ملی واهی بود

قهرمان شطرنج نابینایان جهان گفت: تمام وعده‌هایی که مسئولان مبنی بر استخدام قهرمانان ملی داده بودند، واهی بود و تا به امروز به هیچکدام از آنها عمل نشده است.

وعده‌های استخدام رسمی قهرمانان ملی واهی بود

فاطمه برقول امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، ضمن ابراز نارضایتی از عملی نشدن وعده‌‌های دولتی مبنی بر استخدام رسمی قهرمانان ملی اظهار کرد: در دولت‌های قبل مصوب شد که تمام قهرمانان ملی به استخدام رسمی ادارات و یا سازمان‌ها درآینده، اما این وعده تاکنون عملی نشده است.

وی ادامه داد: ورزشکارانی را در این شهر می‌شناسم که با وجود اینکه رشته آنها المپیکی نیست، استخدام وزارت نفت شده‌اند و هم‌اکنون نیز در این ارگان مشغول به کار هستند.

قهرمان آبادانی روشن‌دل شطرنج جهان تصریح کرد: با تمام افتخاراتی که برای این کشور کسب کرده‌ام، این تنها خواسته من از مسئولان بود که تاکنون نیز به آن جامه عمل نپوشانده‌اند.

برقول افزود: قرار بر استخدام من در شرکت پالایش نفت آبادان بود، که در این خصوص رحیمی، مدیرعامل این شرکت حتی حاضر به ملاقات با من نشده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که این مهم به زودی به واقعیت پیوسته و به وعده‌ها عمل شود، چرا که مدت‌هاست در انتظار تحقق این وعده‌های واهی به سر می‌برم.

انتهای پیام/72013/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول