اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل:

وظیفه شهرداری تیم‌داری نیست

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: وظیفه و کار اصلی شهرداری تیم‌داری نیست و در این زمینه باید بخش خصوصی ورود پیدا کند.

وظیفه شهرداری تیم‌داری نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری صبح امروز در جلسه بررسی بودجه سال 93 سازمان‌های شهرداری اردبیل اظهار کرد: تیم‌داری شهرداری اردبیل آن را از کار اصلی باز می‌دارد چرا که قرار نیست شهرداری تیم باشگاهی را اداره کند و در این زمینه ورود داشته باشد بلکه بهتر آن است که شهرداری به وظیفه اصلی خود بپردازد و بخش خصوصی و سایر دستگاه‌ها که متولی ورزش و تیم‌داری هستند به این کارها رسیدگی کنند.

وی تصریح کرد‌: تقویت اولیه و راه‌اندازی اولیه اگر چه از سوی شهرداری مناسب و مطلوب است اما به نظر می‌رسد در بقیه مسیر شهرداری باید تیم‌های ورزشی خود را واگذار کند و سازمان فرهنگی و ورزشی نیز به رسالت اصلی خود که همان توجه به ورزش همگانی و فرهنگ‌سازی مناسب در حوزه‌های مختلف است، رسیدگی کند.

انتقاد از ورزش و جوانان در حمایت نکردن تیم فوتبال شهرداری اردبیل

در ادامه این جلسه تعدادی از اعضای شورای شهر اردبیل با انتقاد از عدم حمایت اداره ورزش و جوانان استان اردبیل از تیم فوتبال شهرداری اردبیل اشاره کرده و از متولیان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل خواستند تا نسبت به واگذاری تیم شهرداری به بخش خصوصی اقدام کنند و در این زمینه برنامه‌ریزی‌ها به شکل مناسب انجام شود.

در این جلسه معاون برنامه‌ریزی شهرداری اردبیل نیز با بیان اینکه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل بیش از 4 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار هزینه‌ای دارد، گفت: فعالیت‌های این سازمان مربوط به حوزه فرهنگی، مذهبی، فعالیت فرهنگ‌سراها، فعالیت آموزش فرهنگ شهرنشینی و همگانی کردن ورزش و فعالیت‌های هنری و اجتماعی است که بخشی از این اعتبارات مربوط به فعالیت‌های فرهنگی هنری است و حدود 3 میلیارد تومان از این اعتبارات به حوزه ورزش اختصاص یافته که یک‌میلیارد و 400 میلیون تومان مربوط به مدیریت تیم فوتبال شهرداری اردبیل در چهار رده سنی است که در لیگ کشوری توپ می‌زنند.

اکبر صمدی افزود: تیم فوتبال شهرداری اردبیل در جایگاه مناسبی در جدول لیگ دسته دو قرار گرفته و با بردی که دیروز به دست آورد با پنج امتیاز اختلاف نسبت به تیم فوتبال فولاد نوین اهواز همچنان صدرنشین است.

وی تاکید کرد‌: اگر این تیم به لیگ دسته اول صعود کند هزینه آن به مراتب افزایش می‌یابد به طوری که پیش‌بینی ما این است که این هزینه‌ها به رقمی بالاتر از 3 میلیارد تومان نیز برسد.

معاون برنامه‌ریزی شهرداری اردبیل با انتقاد از حمایت نکردن مسئولان استانی از تیم فوتبال شهرداری اردبیل گفت: وقتی صدا و سیما برای پخش بازی تیم فوتبال شهرداری اردبیل از ما هزینه می‌خواهد و در اجاره استادیوم علی دایی و یا تختی باید پول کلانی را به ورزش و جوانان پرداخت کنیم و هیچ حمایتی از هیچ دستگاهی صورت نمی‌گیرد چگونه باید امیدوار به ادامه فعالیت این تیم باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه زمزمه‌هایی از زبان اعضای شورای شهر اردبیل مبنی بر واگذاری تیم فوتبال شهرداری به بخش خصوصی شنیده شد و اعضا مقرر کردند تا جلسه‌ای در محل این سازمان با حضور کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال شهرداری اردبیل برگزار کنند تا در این زمینه تصمیم‌گیری‌های نهایی انجام شود.

انتهای پیام/62001/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول