اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان خبر داد

برگزاری 23 کارگاه آموزشی ارتقای امنیت اجتماعی خوزستان

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان از برگزاری 23 کارگاه آموزشی در طرح ارتقای امنیت اجتماعی استان خبر داد.

برگزاری 23 کارگاه آموزشی ارتقای امنیت اجتماعی خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، احمدرضا اسحاقی در حاشیه رژه ارتقای امنیت اجتماعی که صبح امروز در بلوار ساحلی برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: مانور ارتقای امنیت اجتماعی خوزستان در هفته جاری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مانور یک جامعه هدف تعریف شده است و آموزش‌های همگانی در قالب کارگاه‌های آموزشی با 23 عنوان در گروه‌های هدف معلمان، مربیان آموزش و پروش در مقطع متوسطه، ائمه جماعات و جمعه، اصناف، رانندگان تاکسی، تاکسی سرویس‌ها و سرویس مدارس برگزار می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان خاطرنشان کرد: 900 هزار بروشور با 9 عنوان از جرایمی که ممکن است مردم قربانی آن شوند، بین جامعه هدف توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه 135 هزار لوح فشرده در زمینه ارتقای امنیت در استان تهیه شده است و در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد، عنوان کرد: بخش اصلی کار در طول هفته برخورد با مجرمان تحت تعقیب، اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس مردم است.

اسحاقی با بیان اینکه با این آموزش‌های همگانی سطح امنیت عمومی ارتقا می‌یابد، ادامه داد: پیام پلیس، حرف مردم است، مردم از افرادی که به جان، مال و ناموس آن‌ها تعدی می‌کنند متنفر هستند و ما تا پای جان، پای مال و جان و ناموس مردم ایستاده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه مشارکت در ایجاد امنیت، تک تک آحاد جامعه را شامل می‌شود، تصریح کرد: اگر در این مانور دانش‌آموزان در اولویت قرار گرفته‌اند به این دلیل است که نوجوانان بیشتر در معرض خطر قرار دارند.

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان عنوان کرد: آنچه در آموزش مهم است بالا بردن سطح معلومات مردم در زمینه چگونگی برخورد آن‌ها با مجرمان است.

 

وی خاطرنشان کرد: برقراری تعامل با مردم و مشارکت دادن آن‌ها باعث می‌شود تا خودآگاهی در تک تک آحاد جامعه ایجاد شود و نتیجه آن خودکنترلی است.

انتهای پیام/72011/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول