اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده مردم تویسرکان در مجلس انجام شد

بررسی مشکلات آب و فاضلاب عین‌آباد، شاهزید و سرکان

مشکلات آب و فاضلاب شهرک‌های شاهزید، عین‌آباد و شهر سرکان با حضور نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان به منظور حل و فصل کارشناسانه بررسی شد.

بررسی مشکلات آب و فاضلاب عین‌آباد، شاهزید و سرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، محمد‌مهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، حسین‌علی شرکائی فرماندار تویسرکان، هادی حسینی‌بیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از مشکلات و نیازهای شهرک‌های شاهزید، عین‌آباد تویسرکان و شهر سرکان را از نزدیک بررسی کردند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار تویسرکان و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان با حضور در محل‌های فوق مشکلات را بررسی و تصمیمات لازم برای پیگیری و اجرایی شدن آن‌ها اتخاذ شد.

نخستین محله که مشکل آن مورد بررسی قرار گرفت، شهرک شاهزید بود، در این خصوص مقرر شد انشعاب‌های مورد نظر در طرح تفضیلی دیده و بازگشایی معبر و بازسازی از سوی شهرداری به منظور نصب انشعاب به مردم این شهرک انجام شود.

بازدید از شبکه فاضلاب شهرک عین‌آباد نیز امروز صورت گرفت در این خصوص مصوب شد شهرداری در این حوزه معبر لازم را ایجاد کند تا اداره آب و فاضلاب شهری نسبت به ایجاد شبکه و اتصال به خط انتقال اقدام کند.

مسئولان برای حل و فصل مشکل فنی شبکه فاضلاب محله‌های طلوع یک و 2 منطقه آریکان شهر سرکان در محل حاضر شدند، پس از واکاوی وضعیت موجود، مقرر شد از محله‌های مورد نظر توسط اداره آب و فاضلاب نقشه‌برداری صورت گیرد و پس از بازدید و بررسی دفتر فنی شرکت آب و فاضلاب همدان، فاضلاب این محله‌ها اجرایی شود.

این سه طرح با همکاری شهرداری و آب و فاضلاب همدان، تویسرکان با انجام رعایت اصول کارشناسانه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/89010/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول