اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

بدهی 2.5 میلیاردی دستگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد به آب و فاضلاب

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد از بدهی 2.5 میلیاردی دستگاه‌ها و نهادهای استان به آب و فاضلاب خبر داد.

بدهی 2.5 میلیاردی دستگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد به آب و فاضلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سیدعلی لدنی‌نژاد امشب در شورای اداری شهرستان بویراحمد آب و فاضلاب را شرکتی خدماتی عنوان کرد و گفت: هزینه نگهداری شبکه‌ها در این شهرستان بسیار بالا است که همواره مشکلات عدیده‌ای را شاهد هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که ادارات کل در این شهرستان و مرکز استان وجود دارد و هزینه نگهداری از شبکه و تاسیسات بسیار بالا است، اظهار کرد: شکستگی‌ها و مشکلاتی وجود دارد که هزینه آن‌ها بسیار بالا است.

لدنی‌نژاد خاطرنشان کرد: در حال حاضر ادارات و نهادهای اجرایی مرکز استان قریب به 2.5 میلیارد تومان بدهی در خصوص مصرف آب بهاء بدهکار هستند که انتظار می‌رود همکاری لازم در این خصوص اتخاذ گردد تا این شرکت بتواند به نحو مطلوب‌تری خدمات‌رسانی لازم به شهروندان را ارائه کند.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان این‌که مطالبات و معوقات بسیاری اکنون در نزد مردم داریم، تصریح کرد: مردم باید قبض خود را به موقع پرداخت کنند که این طولانی شدن روند پرداخت بدهی‌ها پذیرفتنی نیست.

لدنی‌نژاد، هدرروی در شبکه‌های آب استان را مشکلی بزرگ دانست و گفت: یکی مصرف بسیار زیاد مردم و دیگری فرسودگی شبکه ما را با مشکلات زیادی روبرو کرده که لازم است یکی را با فرهنگ‌سازی و دیگری را با همت خود و همکاران برطرف کنیم.

این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود به وضعیت نامطلوب فاضلاب در کشور و به تبع آن کهگیلویه و بویراحمد اشاره و اذعان کرد: اگر بهره‌مندی فاضلاب در کشور 43 درصد باشد در استان 20 درصد است که این میزان شاخص و درصد وضعیت خوبی به نظر نمی‌رسد.

وی رفع موانع و مشکلات پیش‌روی حوزه آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد را نیازمند اجرای برنامه بلند مدت، میان مدت و کوتاه‌مدت عنوان کرد و گفت: باید با برنامه‌ریزی صحیح و کارشناسی شده برنامه‌ریزی خوب و مناسبی برای توسعه زیرساخت‌های این حوزه داشته باشیم.

انتهای پیام/82011/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول