اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

تبلیغات در حوزه جشنواره خیرین مدرسه‌ساز بسیار کم‌رنگ است

معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: تبلیغات در حوزه جشنواره خیرین مدرسه‌ساز بسیار کم‌رنگ است که انتظار می‌رود صدا و سیما در ایام قبل و حین اجرای جشنواره نهایت همکاری را داشته باشد و به نحو مطلوبی جشنواره را پوشش خبری دهد.

تبلیغات در حوزه جشنواره خیرین مدرسه‌ساز بسیار کم‌رنگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام مصطفی شجاعیان صبح امروز در جمع خبرنگاران، برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز را اقدامی ارزشمند و مناسب در راستای توسعه فضاهای آموزش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و گفت: با برگزاری جشنواره و جذب خیرین می‌توان در افزایش هر چه بیشتر فضاهای آموزشی گام برداشت.

معاون فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر برگزاری جشنواره شهرستانی خیرین مدرسه‌ساز در شهرستان‌های استان اذعان کرد: جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در سطح شهرستان‌ها و مناطق باید فرهنگ‌سازی شود.

این مسئول فرهنگی و آموزشی با بیان این‌که امکان دارد از اجرای جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در سطح شهرستان‌ها استقبال نشود، گفت: بخشی از این عدم استقبال به فرمانداران، بخشداران و مدیران آموزش و پرورش برمی‌گیرد که امیدواریم با هماهنگی لازم این جشنواره برگزار و شاهد استقبال خوب مردمی باشیم.

شجاعیان ضمن تأکید بر برگزاری هر چه بهتر جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: باید سهمی برای دستگاه‌های مربوطه و اجرایی در برگزاری جشنواره مشخص شود تا مشارکت و استقبال افزایش یابد.

معاون فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تجلیل از خیرین را جزو برنامه‌های مهم در برگزاری جشنواره عنوان کرد و گفت: به منظور جذب بیشتر خیر مدرسه‌ساز باید از کسانی که در شهرستان‌ها و مناطق نسبت به جذب خیرین همکاری می‌کنند، تجلیل شود تا دلگرمی برای جذب هر چه بیشتر خیرین باشد.

وی در ادامه با تأکید بر این‌که دعوت از مسئولان کشوری در برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز می‌تواند برای استان موثر واقع شود، بیان داشت: آنچه که در برنامه آموزش و پرورش خالی است دعوت از مسئولان کشوری مانند معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور است که می‌تواند در جذب و افزایش اعتبارات آموزشی مؤثر باشد.

شجاعیان خاطرنشان کرد: تبلیغات در حوزه جشنواره خیرین مدرسه‌ساز بسیار کم‌رنگ است که انتظار می‌رود صدا و سیما در ایام قبل و حین اجرای جشنواره نهایت همکاری را داشته باشد و به نحو مطلوبی جشنواره را پوشش خبری دهد.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول