اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر:

خیرین مدرسه‌ساز ابهری رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده‌اند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: خیرین مدرسه‌ساز ابهری رتبه نخست استان را در ساخت مدرسه به خود اختصاص داده‌اند.

خیرین مدرسه‌ساز ابهری رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده‌اند

علی قنبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: همزمان با دهه مبارک فجر امسال هنرستان 20 کلاسه خیر ساز گروه صنعتی هوایار افتتاح می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر با بیان اینکه این بزرگترین پروژه خیر ساز در شهرستان ابهر است، خاطر نشان کرد: این هنرستان با زیر بنای ساختمان آموزشی 3 هزار و 195 متر مربع و با محوطه 3972 متر است.

این مسئول با اشاره به اینکه این هنرستان شامل 20 کلاس درس، سه سالن بزرگ اجتماعات، سه آزمایشگاه و کارگاه است، تصریح کرد: محوطه‌سازی در این افتتاح شامل 2 هزار و 750 متر و دیوارکشی به طول 275 متر است.

وی اعتبار این طرح را 30 میلیارد ریال اعلام و بیان داشت: این طرح توسط گروه صنعتی هوایار در بهمن ماه سال 90 کلنگ زنی و در دهه مبارک فجر امسال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

قنبری با بیان اینکه در سال گذشته 21 کلاس درس توسط خیرین در این شهرستان ساخته و به بهره برداری رسیده است، اذعان داشت: در حال حاضر نیز 62 کلاس توسط خیرین در حال ساخت است که این امر باعث شده شهرستان ابهر رتبه نخست خیرین مدرسه‌ساز را در استان کسب کند.

مدیر آموزش و پرورش ابهر ادامه داد: علاوه بر هنرستان 20 کلاسه هوایار، دبستان 18 کلاسه خیر ساز دکتر کاشانی در ابهر با رشد فیزیکی 80 درصد، دبستان 12 کلاسه خیر ساز دکتر حسینی در صائین قلعه با پیشرفت فیزیکی 20 درصد و مدرسه راهنمایی 12 کلاسه خیر ساز کرد بچه با پیشرفت فیزیکی 50 درصد از دیگر طرح هایی هستند که در این شهرستان توسط خیرین در حال ساخت است.

وی ادامه داد: در زمین اهدائی وراث مرحوم خانصنمی در بلوار 17 شهریور ابهر نیز مدرسه 16 کلاسه توسط دولت در حال ساخت بوده که ارزش زمین 25 میلیارد ریال برآورد شده است.

این مسئول با بیان اینکه 120 کلاس درس نیز توسط دولت در هشت سال گذشته در این شهرستان ساخته شده است، بیان داشت: 42 کلاس نیز توسط دولت در این شهرستان در حال ساخته شدن است.

انتهای پیام/73002/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول