اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز حفظ آثار سپاه کربلای مازندران:

کلاس فن بیان راویان دفاع مقدس در مازندران برگزار می‌شود

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بسیج سپاه کربلا گفت: کلاس فن بیان راویان مازندرانی برگزار می‌شود.

کلاس فن بیان راویان دفاع مقدس در مازندران برگزار می‌شود

به گزارش بخش دفاع مقدس خبرگزاری فارس از مازندران، احمد اسحاقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: کلاس فن بیان راویان راهیان نور مازندرانی از صبح امروز در مجتمع آموزشی صالحین سپاه کربلا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فن بیان، مهم‌ترین محور بخش روایتگری است، افزود: در این دوره از کلاس‌ها سعی بر این شد تا از دو استاد راوی توانمند مازندران «مفید اسماعیلی و محمدحسین منصف» برای ارتقای سطح این مقوله در راویان استفاده شود.

اسحاقی تأکید کرد: این دوره از کلاس‌ها با حضور 80 راوی برتر و مجرب استان مازندران که همه ساله بار عظیم روایت‌گری کاروان‌های راهیان نور را به دوش می‌کشند، برگزار شد.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بسیج سپاه کربلا در پایان با یادآوری اینکه راویان نقش مهمی در انتقال فرهنگ دفاع مقدس دارند، گفت: در حوزه تربیت و ارتقا بخشی سطح راویان باید با همت مسئولان ذی‌ربط، کارگاه‌های آموزشی مختلفی برگزار شود تا سطح آمادگی راوی محفوظ بماند و این کلاس‌های تقویتی در بخش‌های متنوع و تخصصی روایتگری برای آنها در زمان‌های مختلف سال برپا شود.

انتهای پیام/86020/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول