اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

احداث تصفیه‌خانه فاضلاب سی‌سخت در آینده نزدیک

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از احداث تصفیه‌خانه فاضلاب سی‌سخت در آینده نزدیک خبر داد.

احداث تصفیه‌خانه فاضلاب سی‌سخت در آینده نزدیک

سیدعلی لدنی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: پروژه فاضلاب شهری سی‌سخت در آینده نزدیک احداث خواهد شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: این پروژه بدلیل اختلاف نظر بین برخی دستگاه‌ها در خصوص جانمایی تصفیه‌خانه فاضلاب تاکنون بلاتکلیف مانده بود.

لدنی‌نژاد تصریح کرد: پس از بحث و بررسی و ارائه دلایل و نیازهای این طرح، صحبت‌های کارشناسی در خصوص محل احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهر سی‌سخت مشکل توافق و صدور مجوز احداث تصفیه‌خانه فاضلاب در محل مورد نظر پس از مدت پنج سال بر طرف شد.

لدنی‌نژاد خاطرنشان کرد: این پروژه جهت کلنگ‌زنی و شروع عملیات اجرایی با حضور سرمایه‌گذار بخش خصوصی آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای این طرح در شهر توریستی سی‌سخت بیان کرد: در جلساتی که با دستگاه‌های اجرایی داشتیم قرار شد روند اداری این طرح به سرعت پیگیری و اجرایی شود.

لدنی‌نژاد گفت: مطالعات ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر سی‌سخت در سال 87 انجام و عملیات اجرایی این پروژه از سال 88 شروع گردید و در این پروژه تاکنون بیش از 10 کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب و 2/1 کیلومتر خط انتقال احداث شده است.

مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: براساس مطالعات انجام شده توسط مهندسین مشاور طرح و با بررسی‌های به عمل آمده، در پایین دست شهر سی‌سخت زمینی با وسعت 8/2 هکتار و متناسب با توسعه این شهر و با در نظر گرفتن ملاحظات فنی و اقتصادی، جهت احداث تصفیه‌خانه فاضلاب در نظر گرفته شده است.

وی گفت: سیستم تصفیه‌خانه فاضلاب شهر سی‌سخت از سیستم‌های مدرن خواهد بود و از لحاظ توانایی کاهش قابل توجه لجن و سایر معضلات فرایند تصفیه، در نوع خود کم‌نظیر است.

انتهای پیام/82008/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول