اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع نمایندگان مازندران:

مردم تنکابن در شرایط بسیار سختی قرار دارند/ هنوز از 14 روستای رامسر خبری در دست نیست

دبیر مجمع نمایندگان مازندران گفت: در منطقه رودبار رامسر هنوز از 14 روستا هیچ خبری در دست نیست و باید فکر اساسی برای آنها شود و باید به سه عنصر راه، آب و برق توجه جدی شود.

مردم تنکابن در شرایط بسیار سختی قرار دارند/ هنوز از 14 روستای رامسر خبری در دست نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، قاسم احمدی لاشکی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد بحران غرب مازندران که با حضور وزیر نیرو در نوشهر برگزار شد اظهار داشت: برای مردم منطقه تنکابن ناراحتم چون آنها در شرایط بسیار سختی قرار دارند و اینقدر شرایط برف بحرانی است که حتی به داخل فرمانداری آن هم نمی‌توان رفت.

وی با تاکید بر تسریع در روند حل مشکلات مردم تنکابن افزود: مدیران ارشد استانی نباید منطقه غرب مازندران را ترک کنند و باید همچنان تا رفع کامل مشکلات در منطقه غرب مازندران حضور داشته باشند.

احمدی افزود: در منطقه رودبار رامسر هنوز از 14 روستا هیچ خبری در دست نیست و باید فکر اساسی برای آنها شود و باید به سه عنصر راه، آب و برق توجه جدی شود.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران گفت: نیروگاه 550 مگاواتی مازندران که کلنگ آن چندبار زده شد باد هر چه زودتر تکمیل و به بهره‌برداری برسد تا شاهد اینگونه مشکلات نباشیم.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های مازندران مشکل دارد اظهار داشت: اگر زیرساخت‌ها درست بودند اکنون برای مازندران این بحران ایجاد نمی‌شد.

احمدی ادامه داد: قرار نیست این اتفاقات بیفتد و سپس به فکر چاره باشیم باید به ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها در مازندران توجه واقعی و اساسی شود.

وی تاکید کرد: باید آبفای شهری و روستایی غرب مازندران مستقل شود و این سبب فراهم آمدن امکانات بیشتری می‌شود.

انتهای پیام/86019/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول